شناسه خبر:50121
1400/10/2 08:21:24
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) مهاجران:

«مهاجران» تنها نام شهر را یدک می‌کشد

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) مهاجران گفت: مهاجران فقط نامش شهر است و مردم و جوانان این منطقه به‌خاطر نداشتن امکانات رنج می‌برند.

محمدصادق تمهیدی مطرح کرد: شهر مهاجران با روستاهای اطراف آن یعنی روستاهای حسین‌آباد، کوشک‌آباد، راهموار، ریکان سفلی و اولیا در دفاع مقدس بیش از 70 شهید به انقلاب و اسلام تقدیم کردند و امروز با بیش از 10 هزار جمعیت و با مردم انقلابی و جوانان نخبه و ورزشکار که در سطح ملی و بین‌المللی مدال‌های افتخارآمیزی دارند، با تشکیل نماز جمعه و فعالیت امام‌جمعه، حدوداً 100 طلبه درحال تحصیل دارد.

وی با بیان اینکه فعالین فرهنگی و اقتصادی این منطقه در سطح ملی دارای کارنامه‌های موفقی هستند، اظهار کرد: بااین‌حال متأسفانه از دردی حرف می‌زنیم که این منطقه فقط نامش شهر شده و از بابت امکانات مردم و جوانان این منطقه رنج می‌برند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهر مهاجران مطرح کرد: آیا باورتان می‌شود که در این منطقه هیچ سالن ورزشی فوتسال وجود ندارد؟ جوانان عزیز و پُراستعداد برای یک ورزش ساده مجبور به طی کردن مسافت طولانی و پُرخطر هستند؛ با این هزینه‌های بالای ایاب و ذهاب و غیره، چگونه انتظار دارید که آنان به آسیب‌های اجتماعی که جوانان را تهدید می‌کند، دچار نشوند.

وی با بیان اینکه آیا مسئولین می‌توانند با خانواده خود در این منطقه با این محرومیت‌ها از جاده پُرپیچ‌وخم که حادثه‌خیز است گرفته تا درمانگاه که به‌شدت ضعیف است و این امکانات رفاهی و ورزشی زندگی کنند؟ اظهار کرد: امروز که روستاهای کوچک بعضی از شهرستان‌ها سالن فوتسال و چمن مصنوعی دارند، دیگر این برخورد گزینشی با مناطق مختلف استان قابل قبول نیست و با روی کار آمدن دولت قوی و مردمی که با شعار کار جهادی و محرومیت‌زدایی سر کار آمده، حال انتظار ورود جدی جهت محرومیت‌زدایی در این مناطق را داریم.

تمهیدی با بیان اینکه مطالبه مردم عزیز، انقلابی و عظیم خانواده شهدا و جانبازان و جوانان این منطقه توجه ویژه مسؤلین به بحث ورزشی مهاجران است، ادامه داد: از همه مدیران استانی از استاندار گرفته تا تمامی مسئولین سازمان‌های مربوطه برای بررسی مشکلات این منطقه دعوت می‌کنیم که با حضور میدانی راهکار اجرایی تدوین و اجرا شود تا مردم این منطقه نیز در چهل‌سالگی انقلاب طعم خدمت را ببینند.

شناسه خبر 50121