شناسه خبر:50420
1400/10/8 09:48:28
در قالب پویش رسانه‌ایِ حل مسئله و عدالت رسانه‌ای؛

صداوسیما کردستان در حل معضلات شهری سنندج مشارکت می‌کند

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان گفت: این مرکز آمادگی دارد تا با مشارکت دادن سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات و معضلات شهری سنندج ازجمله ترافیک و ساماندهی دستفروشان وارد عمل شود.

جعفر عبدالملکی در جلسه طرح ساماندهی مشکلات شهری که در راستای پویش رسانه‌ایِ حل مسئله و عدالت رسانه‌ای با اشاره آلودگی بصری دست‌فروشان و فروشندگان دوره‌گرد مخدوش کردن سیمای شهر اظهار کرد: حل این معضل مستلزم یک اراده جمعی و همکاری بین سازمانی مشترک است.

وی افزود: وظیفه سازمان‌ها پاسخ به نیازهای جمعی مردم و وظیفه رسانه هم ارتباط بین مردم و ادارات است تا نیاز و مطالبات جامعه از مسئولان در کمترین زمان ممکن منتقل و برای رفع آن اقدام شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان ترافیک، حاشیه‌نشینی و کمبود فضاهای ورزشی و فرهنگی در نواحی منفصل شهری را از دیگر مشکلات شهر‌ها عنوان کرد.

شهردار سنندج هم در این جلسه با اشاره به فعالیت 385 دستگاه وانت میوه‌فروش در سطح شهر گفت: شهرداری به تنهایی قادر به حل این معضل نیست و به یاری دیگر سازمان‌ها به خصوص رسانه‌ها برای فرهنگ‌سازی نیازمند است.

سید انور رشیدی همچنین از درنظر گرفتن دو مکان در سنندج و انتقال وانت‌ها به این اماکن در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: شهرداری برای ساماندهی همه وانت‌ها به زمین‌های مناسب بیشتری احتیاج دارد.

در این جلسه مدیرکل اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی، رئیس اصناف، معاون خدمات شهری شهرداری، نماینده راهور و معاونان و مدیران صداوسیمای مرکز کردستان هم هرکدام به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

سنندج مرکز استان کردستان با بیش از 500 هزار نفر جمعیت، توسط سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

شناسه خبر 50420