شناسه خبر:51093
1400/10/25 09:14:21

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار اسدآباد گفت: با تمام توان از ایده‌های و نظرات نخبگان در جهت بهبود فعالیت‌های شهرداری استفاده خواهیم کرد.

کلانتری در ادامه با تاکید بر لزوم استفاده از جوانان نخبه اظهار کرد: کسانی که صاحب ایده و طرح‌های خاصی برای ارتقای مبلمان شهری هستند می‌توانند با شهرداری اسدآباد همکاری کنند.

وی همچنین از اتمام طراحی پارک بانوان در دوهفته‌ آینده خبر داد و گفت: با شروع فصل کاری احداث پارک بانوان در زمینی به مساحت 4200 متر خواهد خورد.

ساماندهی ورودی‌های شهر اسدآباد یکی دیگر از موضوعاتی بود که کلانتری به آن اشاره کرد و گفت: متاسفانه با توجه به قدمت شهر اسدآباد و پیشینه تاریخی آن هیچگونه فعالیتی در رابطه با ساماندهی ورودی‌های شهر صورت نگرفته و تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی بر آن است تا در آینده نزدیک این مهم به سرانجام برسد.

کلانتری از پلاک‌کوبی درختان سطح شهر خبرداد و گفت: به منظور جلوگیری از قطع و محافظت از درختان و همچنین شناسنامه‌دار کردن آن‌ها کار پلاک‌کوبی درختان سطح شهر به زودی شروع می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیرهای برق در پیاده‌روها جابه جا نمی‌شود گفت: متاسفانه اداره برق شهرستان تمایلی به این جابجایی‌ها ندارد و با شهرداری همکاری لازم را در این خصوص انجام نمی ‌دهد.

کلانتری در خصوص نصب ماکت هواپیما در میدان آزادگان گفت: با وجود پرداخت 70درصد هزینه، متاسفانه هنوز ساخت ماکت این هواپیما در هاله از ابهام قراردارد.

شهردار اسدآباد ضمن تاکید بر وحدت و همدلی بین اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری، اذعان کرد: خوشبختانه با تعاملی که برقرار است همه سعی و تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر به مردم فهیم اسدآباد به کار خواهیم گرفت.

وی بار دیگر ضمن دعوت از بزرگان، نخبگان و تمامی کسانی که در خود توانایی ارائه ایده و نظر در راستای اعتلای دیار سید جمال‌الدین اسدآبادی را می‌بینند، بیان کرد: برای توسعه و شکوفایی شهر از هیچگونه کوششی فروگذاری نخواهیم کرد.

 

شناسه خبر 51093