شناسه خبر:51227
1400/10/27 10:41:38

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار ایلام گفت با اشاره به اینکه حوزه اقتصادی استان نیازمند اصلاحات ساختاری است، گفت: ملاک ارزیابی مدیران موفقیت در جذب سرمایه‌گذار است.

حسن بهرام‌نیا در نشست سرمایه‌گذاری استان اظهار کرد: حوزه اقتصادی نیازمند اصلاحات ساختاری و بازنگری در مفاهیمی است که روند سرمایه‌گذاری را تسریع و پیش‌زمینه را برای توسعه استان فراهم کند.

وی افزود: بهبود وضعیت اقتصادی به‌عنوان هماهنگ‌کننده سایر مؤلفه‌ها بر دیگر حوزه‌های امنیتی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اولویت دارد.

استاندار ایلام یادآور شد: نگاه امروز فرمانداران باید اقتصادی باشد، زیرا اقتصاد علاوه‌بر رونق تولید و ایجاد اشتغال، رفاه و آرامش را برای مردم به ارمغان می‌آورد.

بهرام‌نیا تأکید کرد: از مدیرانی که با نگاه اقتصادی به مسائل مختلف در حوزه سرمایه‌گذاری خوب عمل کنند، حمایت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: بسترهای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان فراهم شده و ملاک ارزیابی عملکرد فرمانداران و مدیران استان، میزان تلاش آن‌ها برای جذب سرمایه‌گذاران خواهد بود.

استاندار ایلام اقتصاد را تنظیم‌کننده سایر مسائل استان برشمرد و افزود: امروز ملاک کار و تلاش مسوولان در دولت و حاکمیت برنامه‌ریزی در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است، اگر برای مسائل اقتصادی برنامه داشته باشیم، بهبود مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی را در پی خواهد داشت.

بهرام‌نیا با بیان اینکه مشارکت مردم در تولید، توسعه و رفع معضل بیکاری بسیار مهم و اثرگذار است، گفت: با توجه به موقعیت و ظرفیت‌های ویژه ایلام برای سرمایه‌گذاری، گنجینه‌های نهفته این دیار باید بالفعل شوند.

شناسه خبر 51227