شناسه خبر:51338
1400/10/29 09:35:52
مدیر عامل شرکت توزیع برق کردستان:

رفع مشکل برق 205 روستا در کردستان

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت توزیع برق کردستان از برقراری برق 205 روستای گرفتار در برف خبرداد و گفت: در حال حاضر تنها هشت روستا با مشکل قطعی مواجه هستند که با بازشدن مسیر دسترسی این مشکل رفع می‌شود.

هیوا لهونیان اظهار کرد: بارش سنگین برف طی دو روز اخیر موجب مسدود شدن راه ارتباطی صدها روستا در استان شده است.

وی افزود: در همین راستا برق 213 روستا در استان قطع شده بود که با تلاش‌های تیم‌های عملیاتی این شرکت مشکل 205 روستا رفع شد.

وی خاطرنشان کرد: هشت روستای باقی مانده نیز به دلیل مسدود بودن مسیر دسترسی به آن‌ها هنوز مشکلشان رفع نشده است و تیم‌های عملیاتی ما به محض دسترسی برای این مهم نیز اقدام می‌کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق کردستان اظهار کرد: شکستن شاخ و برگ درختان و افتادن بر روی شبکه برق از دیگر دلایل عمده قطعی برق در شبکه‌های شهری و روستایی است.

لهونیان افزود: در حال حاضر 74 اکیپ عملیات و اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در سراسر استان به‌صورت لحظه‌ای آماده رفع ناپایداری و یا خاموشی‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند.

وی از همشهریان خواست تارسیدن اکیپ‌های عملیاتی این شرکت ازدستکاری تأسیسات ولوازم برقی که امکان برق گرفتگی وخطرات جانی برای آنان دارد خودداری کنند و موضوع را به شماره 121 واحد عملیات و اتفاقات اطلاع دهند.

شناسه خبر 51338