شناسه خبر:51393
1400/10/30 09:30:08

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار ملایر از ایجاد شرایط و تسهیلات ویژه برای ساخت‌وساز واحد‌های مسکونی در محلات کمتربرخوردار شهر خبر داد.

مجید فرجی به جلسات شورای تأمین مسکن شهرستان ملایر و همچنین جلسه‌ ویژه‌ تخصیص وام که با هدف بازسازی و نوسازی املاک و محلات هدف بازآفرینی شهری و حمایت از تولید و عرضه مسکن تشکیل شده است، اشاره و اظهار کرد: 240 سهمیه وام 250 میلیون تومانی برای واحدهای مسکونی تا سقف دوونیم طبقه و کمتر از آن اختصاص یافت.

فرجی ادامه داد: شهرداری ملایر در راستای تسریع در ساخت‌وسازها و تشویق ساکنان محلات جعفرآباد، امامزاده عبدالله، نفت سیاه، شمس‌آباد، سرجو (محله جویبار) و پشت ناسیونال، مجوزهای مسکونی رایگان تا دوونیم طبقه (حداکثر دو واحد) و مازاد بر آن 30 درصد تخفیف، لحاظ می‌کند.

شهردار ملایر درخصوص عوارض صدور پروانه‌ ساخت‌وساز و ارائه‌ تسهیلات برای محلات کمتربرخوردار نیز گفت: شهرداری برای ساخت‌وساز واحد‌های مسکونی در محلات طالقانی، پشت سازمان بهزیستی، محله‌ گاز طاهری و محله‌ 15 خرداد، 60 درصد تخفیف قائل می‌شود.

فرجی در پایان از اعمال تخفیفات بر عوارض شهرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: این تخفیفات به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر از تاریخ یکم دی‌ماه تا سی‌ام بهمن‌ماه به میزان 30 درصد تخفیف به عوارض بنا، عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات نوسازی تعلق می‌گیرد.

شناسه خبر 51393