شناسه خبر:51442
1400/11/2 09:26:34

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: سپاه با تمام امکانات در مواقع بحران آماده خدمت به مردم است.

سردار سیدصادق حسینی در جلسه ستاد مدیریت بحران کردستان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بارش برف در دو روز گذشته در استان مشکلاتی ایجاد کرد که نیازمند مدیریت است و مسئولان باید آمادگی مقابله با بحران داشته باشند.

وی افزود: اگر با قطعی آب و برق وگاز مواجه شویم این قطعی‌ها می‌تواند منجر به نارضایتی مردم شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تأمین گاز، آب و برق مورد نیاز مردم در فصل زمستان را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار کرد: سوخت مورد نیاز مردم باید به‌صورت جدی مدیریت شود.

سردار حسینی تصریح کرد: در بازدید میدانی که از سطح شهر سنندج داشتم، برخی خبازی‌ها به دلیل بسته بودن معابر آرد مورد نیاز نداشتند و این وضعیت مردم را با نگرانی مواجه کرد بنابراین باید با مدیریت درست از بروز چنین مشکلاتی پیشگیری کرد.

وی افزود: مشکل تأمین مایحتاج ضروری مردم به‌ویژه نان و رفع مشکلات مربوط به حمل و نقل باید به‌صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تأکید کرد: در ستاد بحران باید نارسایی‌ها در تمامی شهرستان‌های استان در دستور جدی قرار گیرد.

حسینی با بیان اینکه برخی از تاکسی‌ها به‌خاطر عدم بازگشایی معابر نمی‌توانند به مردم خدمت‌رسانی کنند، اعلام کرد: هم‌اکنون هفت دستگاه مینی‌بوس و اتوبوس سپاه در سطح شهر سنندج مشغول جابجایی شهروندان عزیز بوده تا مشکلی برای کسی پیش نیاید.

وی بر آموزش و هشدار آگاهانه به مردم در مواجه با بحران تأکید کرد و گفت: مردم در زمان بحران باید با ستاد بحران همکاری کنند.

شناسه خبر 51442