شناسه خبر:51497
1400/11/3 09:43:13

سپهرغرب، گروه خبر: دادستان کرمانشاه از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم تیراندازی در کرمانشاه خبر داد و گفت: این مسئله رسیدگی سریع‌تر به پرونده‌های جرایم تیراندازی را به دنبال دارد و تاحدودی می‌تواند بازدارنده باشد.

شهرام کرمی روز گذشته در جمع اصحاب رسانه از راه‌اندازی شعب ویژه جرایم تیراندازی در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: طی 10 ماهه امسال حدود 500 فقره تیراندازی در سطح استان رخ داده که وقوع هرکدام از این جرایم احساس ناامنی و التهاب در جامعه را به شهروندان القا کرده است.

وی از عزم جدی دستگاه قضائی و نیروی انتظامی برای برخورد جدی‌تر با عاملان تیراندازی‌ها در سطح استان خبر داد و افزود: علاوه‌بر برخورد جدی، اقدامات دیگری را هم برای مقابله با این جرایم در دستور کار قرار داده‌ایم.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: طبق بررسی‌های صورت‌گرفته عمده تیراندازی‌هایی که در سطح استان رخ می‌دهد، محدود به چند محله است که باید تمرکز خود را روی این محلات قرار دهیم.

وی تأکید کرد: به این منظور ایستگاه‌های بازرسی را در این محلات که بیشتر محلات حاشیه‌ای شهر هستند، راه‌اندازی خواهیم کرد تا در پیشگیری از وقوع جرایم تیراندازی مؤثر باشد.

کرمی ادامه داد: همچنین از آنجایی که گاهی پس از وقوع تیراندازی‌هایی که منجر به جرح می‌شود، درگیری‌های طرفین تا بیمارستان هم کشیده می‌شود، باید برای این موضوع هم با همکاری نیروی انتظامی تدابیری اندیشیده شود.

وی در پایان از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم تیراندازی هم در کرمانشاه خبر داد و گفت: این مسئله رسیدگی سریع‌تر به پرونده‌های جرایم تیراندازی را به دنبال دارد و تاحدودی می‌تواند بازدارنده باشد.

 

شناسه خبر 51497