شناسه خبر:51608
1400/11/5 09:41:14

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر عامل سیمان کردستان گزارشی از عملکرد مثبت سیمان کردستان در سه ماهه اول سال مالی منتهی به 31 شهریورماه 1401 ارائه داد

رضا نیکپور دراین‌باره گفت: سیمان کردستان با تولید 199.737 تن کلینکر در سه ماهه نخست منتهی به 31 شهریورماه سال آینده، 30 درصد افزایش تولید نسبت به دوره مشابه سال قبل را ثبت کرد.

وی افزود: رشد 25درصدی مقدار فروش و تحویل محصولات در دوره مالی جاری نسبت به دوره مشابه سال مالی قبل و همچنین رشد حدود 5 برابری مقدار صادرات در دوره مذکور و دستیابی به سهم 48 درصدی صادرات از کل فروش سالانه یکی دیگر از موفقیت‌های کسب شده است.

نیک‌پور با اشاره به برنامه‌های این مجموعه اظهارکرد: رشد، 139درصد درآمد عملیاتی شرکت در سه ماهه نخست سال مالی جاری، نسبت به دوره مشابه سال قبل و همچنین دستیابی به حاشیه سود خالص 28 درصدی از دیگر دستاوردهای این شرکت است.

مدیرعامل سیمان کردستان اضافه کرد: سود پایه هر سهم(EPS) در مدت زمان مورد اشاره 134 ریال است.

نیک‌پور با تاکید بر اینکه حفظ کیفیت نهایی محصول و رقابت سالم در بازار مصرف از اولویت‌های مهم شرکت سیمان کردستان به شمار می‌روند افزود: سیمان کردستان از نظر تولید محصولات با کیفیت در غرب کشور جزء برترین‌ها است.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر مصرف بهینه انرژی توسط سازمان استاندارد کشور گفت: این شرکت در کاهش مصرف انرژی و بالا بردن کیفیت سیمان و تولید سیمان‌های آمیخته نقش بسزایی داشته و همواره در ارائه محصولات با کیفیت پیشتاز بوده است.

 

شناسه خبر 51608