شناسه خبر:51633
1400/11/5 10:14:56

سپهرغرب، گروه اقتصادی: وزیر صمت با بیان اینکه ثروت یک کشور کسب‌و‌کارهای فعال آن کشور هستند، گفت: خطای مدیران و شرایط اقتصادی نباید به کسب و کارها و واحدهای تولیدی آسیب بزند.

سیدرضا فاطمی‌امین گفت: یک بنگاه و کسب‌وکار یک موجود زنده بوده و مستقل از مدیریت و سرمایه‌گذاران آن باید حمایت شود.

وی افزود: نباید خطای مدیران و شرایط اقتصادی یک کشور را به کسب‌و‌کار و واحد تولیدی تحمیل کنیم و در صورت بروز مشکلات این‌چنینی ضرر و زیان آن نباید به کسب‌و‌کارها لطمه وارد کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ثروت یک کشور، کسب‌و‌کارهای فعال آن هستند تصریح کرد: سرمایه‌های هر سازمانی منابع انسانی توانمند آن سازمان هستند، اما در مقیاس یک کشور، ثروت یعنی کسب و کارهای فعال آن کشور و همکاری نیروهای انسانی توانمند و ایجاد یک تشکل و کسب‌و‌کار برای تولید و اشتغال، لذا هر میزان کسب‌و‌کارها را تقویت کنیم و آن‌ها را از آسیب‌های مدیریتی و شرایط اقتصادی حفظ کنیم در راستای تقویت تولید و اشتغال کشور حرکت کرده‌ایم.

فاطمی‌امین اضافه کرد: طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی با وجود مشکلاتی که دارد، در هیأت دولت مورد بررسی قرار گرفته و دولت با آن موافقت کرده و ایرادات آن می‌تواند در کمیسیون صنایع و معادن مورد بررسی قرار گرفته و رفع شود.

وی در پایان بیان کرد: ما در تاریخ اقتصادی کشور در مقطعی قرار داریم که کسب‌وکارهای زیادی شکل گرفته، برخی از کسب‌و‌کارها در طول زمان فرسوده شده‌اند و نیاز به ترمیم و حمایت دارند، لذا ضرورت دارد در این مقطع کنونی به کسبو‌کارها توجه جدی کنیم.

شناسه خبر 51633