شناسه خبر:51740
1400/11/9 09:17:52

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار شهرستان دیواندره گفت: در ایام دهه مبارک فجر امسال 102 پروژه در بخش‌های مختلف با اعتبار 500 میلیارد ریال در این شهرستان کلنگ‌زنی یا افتتاح می‌شود.

جمال ارشدی در جلسه برنامه‌‌ریزی گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان دیواندره اظهار کرد: 45 پروژه عمرانی با اعتبار 370 میلیارد ریال شامل افتتاح 12 کیلومتر آسفالت راه روستایی، گاز رسانی به واحدهای صنعتی و طرح‌های کشاورزی در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: در بخش روستایی نیز 57 پروژه دهیاری‌ها شامل سنگ فرش معابر، طرح هادی، احداث زمین ورزشی و شبکه فاضلاب با اعتبار 70 میلیارد ریال در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان دیواندره در ادامه به شاخص‌ترین برنامه‌های دهه مبارک فجر در شهرستان اشاره کرد و گفت: تجلیل از زنان موفق در عرصه‌های مختلف، کلنگ‌زنی چهار پروژه گازرسانی به روستاهای کانی سید مراد، مره دره، قلاوه و روستای دباغ با اعتبار 60 میلیارد ریال از دیگر این برنامه‌ها است.

ارشدی با بیان اینکه دهه فجر جشن پیروزی انقلاب اسلامی است، یادآور شد: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعه و نوید بخش تجلی اراده پروردگار برای استقرار حکومت صالحان و مستضعفان است.

وی با تأکید بر اینکه در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید در مسیر گام دوم انقلاب حرکت کنیم، بیان کرد: در چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وارد مرحله خودسازی، جامعه‌پروری و تمدن‌سازی می‌شویم و در راستای عدالت خواهی، فسادستیزی، ساده‌زیستی و پذیرش خطای متواضعانه حرکت می‌کنیم.

فرماندار دیواندره گفت: امسال اجرای برنامه‌های فرهنگی در این ایام در اولویت قرار دارد و حضور مردم در تمام صحنه‌ها بخصوص راهپیمایی 22 بهمن به تمام جهانیان از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد همچنان رهرو انقلاب و حامی نظام اسلامی هستند.

ارشدی با اشاره به اینکه خدمات دولت باید در ایام دهه فجر به اطلاع عموم مردم در بخش‌های مختلف برسد، اظهار کرد: مسئولان شهرستان با برنامه‌ریزی دقیق از این فرصت برای بیان خدمات دولت به مردم از طریق رسانه‌ها اقدام کنند.

شناسه خبر 51740