شناسه خبر:51842
1400/11/11 09:38:12

سپهرغرب، گروه خبر: مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آبفای شهرستان همدان برگزار شد و از زحمات حسین آذرتکین قدردانی و کمال حسنی به‌عنوان مدیر جدید معرفی شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، روز گذشته مراسم تکریم و معارفه مدیر امور آبفای شهرستان همدان با حضور مجتبی حسین‌آبادی قائم‌مقام مدیرعامل شرکت، محمدحسن دهبانی بخشدار بخش مرکزی همدان، معاون برنامه‌ریزی و مدیر دفتر روابط عمومی آبفای استان و دیگر همکاران آبفای شهرستان همدان برگزار شد.

در این جلسه و طی حکمی از سوی فرهاد بختیاری‌فر مدیرعامل آبفای استان همدان، کمال حسنی به‌عنوان مدیر جدید امور آبفای شهرستان همدان معارفه و از زحمات چندین‌ساله حسین آذرتکین مدیر سابق امور آبفای شهرستان همدان تقدیر شد.

مدیر سابق امور آبفای شهرستان همدان در این مراسم با اشاره به اینکه در طول 11 سال خدمتم اقدامات بسیار ارزنده و مهمی در سطح شهر و شهرستان همدان انجام شد، اظهار کرد: عبور از چندسال تنش آبی و خشک‌سالی در شهر همدان اتفاق مهمی بوده است.

حسین آذرتکین با بیان اینکه چندین جابه‌جایی خطوط اصلی آب شهر همدان به‌منظور تسریع در اجرای پروژه‌های شهری با کمترین هزینه و با تکیه بر توان نیروهای امور از اقدامات مهم و قابل توجه است، گفت: خدمات شبانه‌روزی و بی‌وقفه در بخش‌های حوادث و اتفاقات آب و فاضلاب و امور مشترکین که موجب خدمت‌رسانی به مردم شهر و جلب رضایت همشهریان بود را می‌توان از دستاوردهای چندساله برشمرد.

وی از همکاری نیروهای آبفای شهرستان همدان قدردانی کرد و یادآور شد: اتفاقات مهم در امور آبفا میسر نمی‌شد مگر با همکاری تمام کارکنان که قدردان آن‌ها هستیم.

بخشدار بخش مرکزی همدان نیز ضمن قدردانی از زحمات آقای آذرتکین، بیان کرد: ایشان در دوره مسئولیت خود تعامل بسیار خوبی با فرمانداری، بخشداری‌ها، شهرداری مناطق و سایر دستگاه‌ها داشتند که انتظار می‌رود آقای حسنی نیز این رویه را ادامه دهند.

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت آبفای استان همدان نیز با بیان اینکه کار در شرکت آب و فاضلاب به‌دلیل ماهیت خدمات‌رسانی و ارتباط مستقیمی که با حیات و سلامت مردم دارد همیشه از حساسیت خاصی برخوردار بوده است، اظهار کرد: مدیریت و کار در آبفای شهرستان همدان به‌دلیل مرکزیت استان و تعداد بالای جمعیت شهر و مشترکین در همه بخش‌ها، حساسیت مضاعفی دارد.

مجتبی حسین‌آبادی خاطرنشان کرد: اقدامات بسیار ارزنده‌ای در زمان مدیریت آقای آذرتکین با توجه به توانمندی و تعامل بسیار خوب ایشان با همکارن خود انجام شد که همگی منشأ خیر و برکت برای مردم شهرستان همدان بوده است.

وی بیان کرد: در موضوع ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی اقدامات بسیار مهم و بزرگی انجام شد که خوشبختانه در آبفای شهرستان همدان هم این مهم به‌خوبی و بدون هیچ مشکلی انجام شد تا مشترکین روستایی نیز بتوانند از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان بهره‌مند شوند و نیز اثرات آن در دو سال گذشته کاملاً مشهود بوده است.

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت آبفای استان همدان با بیان اینکه درخصوص بحران آب تابستان سال جاری همدان جزء نخستین شهرهای دارای تنش بود که با مدیریت آقای آذرتکین و همکاران ایشان با کمترین مشکل و بدون قطعی آب و با برنامه‌ریزی از این بحران عبور کردیم، گفت: با توجه به حجم آب ذخیره‌شده و کمبود بارش‌ها، سال بسیار سختی در حوزه کمبود آب پیش‌بینی می‌شود و نیاز به مدیریت دارد.

مدیر جدید امور آبفای شهرستان همدان نیز در پایان مراسم ضمن قدردانی از اعتماد مدیرعامل و معاونین شرکت آبفا جهت انتخاب وی برای این مسئولیت، اظهار کرد: امیدوارم با همکاری همه کارکنان و معاونین شرکت پاسخ مناسبی به این اعتمادها بدهم.

شناسه خبر 51842