شناسه خبر:51931
1400/11/13 09:50:54

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست بهزیستی کردستان گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در ایام دهه فجر 72 واحد مسکونی خانوارهای زیرپوشش این نهاد در استان افتتاح می‌شود.

حسین رسولی اظهار کرد:‌ به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در ایام دهه فجر 72 واحد مسکونی خانوارهای زیرپوشش این نهاد در استان افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای احداث این تعداد واحد مسکونی 158 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که 25 میلیارد و 600 میلیارد ریال از این میزان از طریق اعتبارات بهزیستی و سایر دستگاه‌های شریک بصورت بلاعوض پرداخت شده است.

وی افزود: 52 واحد مسکونی از این تعداد به خانواده‌های زن سپرست خانوار و دارای یک عضو معلول، 14 واحد به خانوارهای دارای دو عضو معلول و سه واحد نیز به خانواده‌های دارای ایتام واگذار خواهد شد.

این مسئول با تأکید بر اینکه سه واحد از این تعداد مربوط به پروژه‌های خاتم‌الانبیا است، افزود:‌ پرداخت90 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به خانوارهای زیرپوشش این نهاد که به 150 خانوار زیرپوشش و معلولان متقاضی پرداخت خواهد شد از دیگر برنامه‌های بهزیستی استان به مناسبت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

رسولی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع80 عنوان برنامه شامل افتتاح مسکن، افتتاح خانه حمایتی، بازدید از منازل مددجو، ملاقات عمومی با جامعه هدف، مسابقات فرهنگی و ورزشی و هنری همزمان با دهه فجر امسال توسط بهزیستی کردستان برگزار می‌شود.

شناسه خبر 51931