شناسه خبر:52031
1400/11/16 09:42:54

سپهرغرب، گروه خبر: جوان مهارت‌آموخته کردستانی در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته تأسیسات الکتریکی موفق شد با کسب 722 امتیاز دیپلم افتخار این دوره از مسابقات ملی مهارت را کسب کند.

فرامرز صابری‌نژاد مهارت‌آموخته کردستانی شرکت‌کننده در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته تأسیسات الکتریکی که از 11 لغایت 14 بهمن ماه سال جاری به میزبانی استان اصفهان و با حضور 12 شرکت‌کننده برگزار شد، موفق شد با کسب 722 امتیاز دیپلم افتخار این دوره از مسابقات ملی مهارت را کسب کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان اظهار کرد: پروژه این دوره از مسابقات به مدت 17 ساعت تعریف شده بود که خوشبختانه فرامرز صابری‌نژاد مهارت آموخته مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کامیاران توانست با کسب 722 امیتاز پس از مهارت‌آموختگانی از استان‌های اصفهان، مازندران و همدان دیپلم افتخار این دوره از مسابقات را کسب نماید.

سیدجمیل احمدی با تبریک این موفقیت ارزشمند به مردم شریف استان کردستان به‌ویژه تلاشگران عرصه مهارت‌آموزی استان کردستان گفت: مسابقات ملی مهارت فرصتی مغتنم و ارزشمند جهت شناسایی نخبگان مهارتی کشور و پرورش استعداد و خلاقیت مهارتی این افراد در راستای کمک به رشد و توسعه کشور است.

گفتنی است برگزیدگان نوزدمین دوره مسابقات ملی مهارت پس از حضور در اردوی آماده‌سازی به چهل ششمین دوره مسابقات جهانی مهارت که از تاریخ 12 الی 17 اکتبر سال 2022 (مهر ماه سال 1401) در شهر شانگهای کشور چین برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

شناسه خبر 52031