شناسه خبر:52060
1400/11/17 09:53:46

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی ملایر از کشف و ضبط 40 تُن گندم احتکارشده بدون هرگونه مجوز قانونی در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش این محموله حدود 400 میلیون تومان برآورد شده است.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر افزود: با کشف این میزان گندم احتکارشده، پرونده تکمیل و یک متهم به مراجع قضائی تحویل شد.

وی اظهار کرد: در راستای شناسایی افراد فرصت‌طلبی که مبادرت به احتکار اقلام غذایی و مورد نیاز جامعه می‌کنند، مأمورین پلیس امنیت اقتصادی با انجام کار اطلاعاتی دقیق موفق به شناسایی یک انبار احتکار گندم شدند که با هماهنگی دستگاه قضائی و با همکاری اداره جهاد کشاورزی از این مکان بازرسی به‌عمل آمد.

فرمانده انتظامی ملایر ضمن هشدار به افراد فرصت‌طلبی که بخواهند در این شرایط سخت معیشتی با احتکار اقلام مورد نیاز و مایحتاج عمومی فشار را مضاعف کنند، تأکید کرد: با عزم دستگاه قضائی و تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس امنیت اقتصادی برخوردهای پلیس سرسختانه و بی‌امان ادامه دارد.

سرهنگ ساکی همچنین از زمین‌گیر شدن سارقان حرفه‌ای هشت فقره خودرو توسط مأموران کلانتری 12 ملایر خبر داد و افزود: به دنبال وقوع یک فقره سرقت خودرو این موضوع به‌طور ویژه در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

وی ادامه داد: طی کار اطلاعاتی دقیق و مؤثر سرانجام مخفیگاه دو متهم سابقه‌دار در این ارتباط شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضائی در یک عملیات ضربتی هر دو متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: در بررسی سوابق این دو متهم مشخص شد هر کدام دارای 6 فقره سابقه سرقت، مواد مخدر و درگیری هستند که با تلاش مأموران این یگان خودروی مسروقه به ارزش 150 میلیون تومان کشف و به مال باخته تحویل شد.

سرهنگ ساکی تصریح کرد: در این رابطه با تشکیل پرونده هر دو سارق حرفه‌ای به مراجع قضائی تحویل شدند.

شناسه خبر 52060