شناسه خبر:52162
1400/11/19 09:51:19

سپهرغرب، گروه خبر: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان از بهره‌برداری و افتتاح هفت پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 87 میلیارد و 823 میلیون ریال در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

فرزام بیدارپور اظهار کرد: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هفت پروژه عمرانی دانشگاه با مبلغی بالغ بر 87 میلیارد و 823 میلیون ریال هزینه تا پایان دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به افتتاح دو پروژه شامل مسکن پزشکان متخصص در بیجار و کامیاران افزود: برای احداث پروژه‌های مذکور نزدیک به 29 میلیارد و 530 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان همچنین از افتتاح دو مرکز خدمات جامع سلامت در روستای سنته و ایرانخواه از توابع شهرستان سقز با هزینه‌ای بالغ بر 50 میلیارد و 10 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی خبر داد.

بیدارپور در ادامه اضافه کرد: خانه بهداشت روستای گلالی شهرستان قروه با هزینه‌ای بالغ بر هفت میلیارد و 260 میلیون ریال و خانه بهداشت روستای نشور سفلی در کامیاران به مبلغ پنج میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

وی در پایان پروژه خیرساز توسعه بخش اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی در قروه را از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در دهه مبارک فجر امسال عنوان کرد.

شناسه خبر 52162