شناسه خبر:52209
1400/11/20 09:56:53
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خبر داد؛

آزادی 978 زندانی جرائم غیرعمد توسط سپاه کردستان

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از آزادی 978 زندانی جرایم غیر عمد توسط بسیج حقوقدانان سپاه و همراهی خیرین در استان خبرداد.

سردار سید صادق حسینی اظهار کرد: طی دو سال گذشته در بحث آزادسازی زندانیان سپاه بیت‌المقدس توانسته است که 978 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد را آزاد کند.

وی افزود: علاوه بر اینکه زمینه آزادی این افراد را فراهم کرده‌ایم بلکه در قالب رزمایش کمک‌های مؤمنانه به خانواده‌های این افراد نیز در چندین نوبت بسته‌های معیشتی اهدا شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: این امر به برکت انقلاب اسلامی و هدف والای آن در خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان صورت گرفته است و در ایام مختلف سال این مهم توسط مجموعه سپاه پیگیری می‌شود.

سردار حسینی اعلام کرد: همزمان با ایام دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد آزادی 43 زندانی جرائم غیر عمد خواهیم بود.

وی افزود: کانون‌های بسیج حقوقدانان در شهرستان‌های مختلف استان مشغول به فعالیت بوده و علاوه بر فراهم کردن زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به خانواده‌های دیگر زندانیان نیز مشاوره‌های حقوقی و حمایت‌های معیشتی را ارائه می‌کنند.

شناسه خبر 52209