شناسه خبر:52302
1400/11/23 09:50:29

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار کردستان گفت: موضوع زنجیره فولاد استان به پیمان سپرده شده و امیدواریم طی 2 سال آینده شاهد اقدام بزرگ برای صنعتی شدن کردستان باشیم که می‌تواند موجب اشتغالزایی و توسعه صنایع زیربخش و افزایش ثروت شود.

اسماعیل زارعی‌کوشا در سفر به بیجار و در افتتاحیه سرای فرش در تیمچه حاج شهباز این شهر اظهار کرد: با روی کارآمدن دولت جدید بارقه‌های تحول و احیای مدیریت مردمی را شاهد هستیم.

وی افزود: اولویت ما در استان کردستان ارتقای شاخصه‌های اقتصادی و تغییر وضعیت اقتصادی با توسعه سرمایه‌گذاری و تمهید شرایط و تسهیل مقدمات برای سرمایه‌گذاری مولد در استان است و معتقدیم کردستان برای رهایی از شرایط فعلی چیزی کم ندارد.

استاندار کردستان با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند کردستان و بیش از 130 کیلومتر مرز مشترک با کشور همسایه گفت: رئیس جمهور به استانداران مرزی اختیار تام برای فعال نمودن دیپلماسی اقتصادی داده و باید از این ظرفیت برای اشتغالزایی و توسعه اقتصادی استان استفاده کنیم.

وی با یادآوری ایجاد ظرفیت‌های کشاورزی و صنعت در بیجار، گفت: موضوع زنجیره فولاد استان به پیمان سپرده شده و امیدواریم طی 2 سال آینده شاهد اقدام بزرگ برای صنعتی شدن کردستان باشیم که می‌تواند موجب اشتغالزایی و توسعه صنایع زیربخش و افزایش ثروت شود.

استاندار کردستان با اشاره به موضوع آب هم، عنوان کرد: اعتبار مناسبی در این بخش برای بیجار به مبلغ 3300 میلیارد تومان از محل تهاتر نفت و از طریق قرارگاه خاتم در حال انجام است.

شناسه خبر 52302