شناسه خبر:52321
1400/11/24 09:40:11

سپهرغرب، گروه خبر: معاون استاندار ایلام گفت: هرچه پروژه‌ها طولانی و فرسایشی شوند، کیفیت و اثربخشی آن‌ها کمتر می‌شود و انتظار مردم بهره‌برداری سریع از این پروژه‌ها در راستای اشتغال و تولید است.

محمدسبحان حسنی گفت: مبنای کار دولت جدید کار میدانی است تا مشکلات را بهتر حل کرده و به نتیجه برسیم؛ لازم است همه مدیران و خادمان مردم و حتی پیمانکاران با چنین روحیه‌ای خدمت کنند.

وی به انتطارات مردم از پروژه در بحث اشتغال اشاره کرد و یادآور شد: تولید، صادرات و ارزآوری از دیگر اهداف بلندمدت است.

معاون استاندار تدکید کرد: مباحث اقتصادی، تأمین معیشت مردم، اشتغال و تولید مهم هستند و در فرمایشات رهبری هم به تهاجم ترکیبی دشمن اشاره شده است.

حسنی اضافه کرد: یکی از اضلاع این تهاجم در حوزه اقتصاد و معیشت مردم است و شما که در حوزه اقتصادی مشغول هستید، در یکی از جبهه‌های ترکیبی در صف مقابله با دشمن قرار دارید.

وی افزود: هرچه پروژه‌ها طولانی و فرسایشی شوند، کیفیت و اثربخشی آن‌ها کمتر می‌شود و انتظار مردم بهره‌برداری سریع از این پروژه‌ها در راستای اشتغال و تولید است.

وی بر ضرورت داشتن برنامه زمان‌بندی برای تکمیل پروژه و اقدام بر اساس آن را خواستار شد و گفت: با توجه به بیانات رهبری در خصوص موضوع جهاد تببین، باید دستاوردهای نظام را از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی شود.

معاون استاندار ایلام به انتظارات مردم از دولت اشاره کرد و افزود: باید روند تسریع در پروژه‌ها با روی کار آمدن دولت جدید را برای مردم بیان کرد چرا که رویکرد دولت کار جهادی است.

حسنی عدم وابستگی به غرب و استقلال و آزادی را از دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: امروز نظام ما در منطقه و بین‌الملل جایگاه ویژه‌ای دارد و این نشان می‌دهد علی‌رغم تهدیدات و تحریم‌ها نظام اسلامی در شاخص‌های مختلف روند توسعه و پیشرفت را به‌خوبی طی کرده است.

شناسه خبر 52321