شناسه خبر:52391
1400/11/25 09:11:51
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان:

مطالبه مردم، انتخاب مدیر انقلابی است

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان گفت: مطالبه مردم در انتصاب‌ها انتخاب مدیر انقلابی است؛ فردی که دغدغه‌مند بوده و تلاش شبانه‌روزی برای خدمت به جامعه داشته باشد، نه اینکه به فکر جیب خودش باشد.

محمود نقوی شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش‌وپرورش تویسرکان بیان کرد: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب از سال 57 تاکنون با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی با ترفندهای مختلف علیه ملت ایران ورود کردند.

وی با بیان اینکه قطار انقلاب بارها از سوی دشمن سنگ خورد اما با عنایت خداوند و هدایت خردمندانه رهبری هیچگاه از حرکت متعالی خود متوقف نشد، افزود: جایگاه حساس و حائز اهمیت آموزش‌وپرورش در رشد و توسعه یکی از ارکان مهم کشور است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان تصریح کرد: دشمن شبانه‌روز درتلاش برای ضربه زدن به ایران اسلامی هستند، اگر خدای‌ناکرده بیدار نباشیم، آسیب جبران‌ناپذیری شامل ما خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید حواسمان بر چگونگی و چرایی مسیر و نحوه عملکرد خودمان باشد، تأکید کرد: انقلابی بودن، سلامت، توانمندی و تجربه از ویژگی‌های یک مدیر موفق است.

نقوی بیان کرد: آموزش‌وپرورش استان متأسفانه در بخش‌های مختلف جایگاه مناسبی ندارد؛ باید در این نهاد به مسائل فرهنگی و دینی به‌عنوان یک اصل واجب توجه کرد.

در ادامه فرماندار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه آنچه مردم از آموزش‌وپرورش انتظار دارند باید متناسب با منادی فرامین امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری باشد، اظهار کرد: اندیشه راهبردی امام خمینی و مقام معظم رهبری در آموزش‌وپرورش باید ساری و جاری باشد.

حسین افشاری تأکید کرد: گسترده‌ترین عرصه تعلیم و تربیت یعنی آموزش‌وپرورش باید منادی و مجری آرمان‌ها و اهداف متعالی بنیان‌گذار انقلاب باشد.

در این مراسم از زحمات «جواد اسدبیگی» تقدیر و «واسع سوری» به‌عنوان مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان تویسرکان معرفی شد.

شناسه خبر 52391