شناسه خبر:52398
1400/11/25 09:20:51

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه 9٠٠ هکتار از زمین‌های بنیاد مستضعفان در سراسر کشور به صورت رایگان برای ساخت مسکن به دولت واگذار شده است، گفت: 300 بلوک 2٠ واحدی در منطقه دولت‌آباد کرمانشاه در 47 هکتار از زمین‌های بنیاد مستضعفان ساخته می‌شود.

پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در مراسم آغاز عملیات اجرایی 6 هزار واحد مسکونی منطقه دولت‌آباد کرمانشاه که با اختصاص 47 هکتار از زمین‌های بنیاد مستضعفان به طرح جهش تولید مسکن کلید خورد، اظهار کرد: با اذن مقام معظم رهبری، 9٠٠ هکتار از زمین‌های بنیاد مستضعفان در سراسر کشور به صورت رایگان برای ساخت مسکن به دولت واگذار شد.

وی زمین واگذار شده در کرمانشاه را جزء زمین‌های بسیار خوب بنیاد مستضعفان عنوان کرد و گفت: قرار است در این زمین 300 بلوک 2٠ واحدی ساخته شود.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: کلنگ این طرح قبلا به زمین زده شده و عملیات اجرایی آن شروع شده است و خود بنیاد مستضعفان ساخت این واحدها را بر عهده گرفته است.

فتاح از وزارت راه و شهرسازی و شهرداری کرمانشاه خواست که هر چه سریع‌تر نسبت به آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای این واحدهای در دست ساخت اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان هر کمکی که از دستش بر بیاید برای طرح جهش تولید مسکن در سراسر کشور انجام می‌دهد، عنوان کرد: با حمایت و همدلی مجلس و دولت و پیگیری‌های مسئولین ذی‌ربط امیدواریم به طور ضربتی این طرح انجام بشود.

 

شناسه خبر 52398