شناسه خبر:5262
1397/11/4 10:06:03

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: یکی از سیاست‌های دستگاه ورزش استان ‌همدان ملزم کردن هیئت‌های ورزشی و همچنین شهرستان‌ها به امر مهم استعدادیابی است.

محسن جهانشیر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استعدادیابی یکی از موضوعات مهمی محسوب می‌شود که در دنیای ورزش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و از جمله عواملی به‌شمار می‌رود که به شناسایی موفقیت‌ها کمک کرده و راه رسیدن به اهداف ورزشی را هموار می‌سازد.

وی گفت: استعدادیابی به معنای کشف و فعال کردن توانایی‌های بالقوه مخصوص فرد و هدایت شخص در مسیر صحیح ورزشی است و ما قطع به یقین توجه ویژه‌ای به آن خواهیم داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی استان ملزم به امر استعدادیابی هستند و یکی از سیاست‌های ما هم الزام شهرستان‌ها به این موضوع است خاطرنشان کرد: استعدادیابی امری ضروری در ورزش است که در صورت توجه به آن، آینده ورزش استان بیمه خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه توسعه ورزش بدون کمک، استقبال و همراهی مردمی میسر نمی‌شود تصریح کرد: ما نگاهی عدالت‌محور در توسعه ورزش همدان داریم و در همه‌جای استان افرادی که شایستگی مدیریت دارند، مورد توجه هستند و نگاه شهرستانی و منطقه‌ای نداریم.

جهانشیر با بیان اینکه عزم، اراده و هدف ما در اداره کل ورزش و جوانان همدان تقویت ورزش است و از اهالی ورزش و پیشکسوتان می‌خواهم ما را در این مسیر یاری کنند، افزود: برای پیشبرد اهداف ورزش استان و تقویت هیئت‌های ورزشی و بررسی موانع و مشکلات ورزش همدان جلسات تخصصی با هیئت‌های ورزشی برگزار شده و این جلسات تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام مبارک دهه فجر، با اشاره به لزوم انسجام و هماهنگی در برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هیئت‌های ورزشی نسبت به تببین برنامه‌ها و موفقیت‌های ورزش استان بعد از انقلاب اهتمام جدی داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان ادامه داد: دست یاری به‌سوی همه بزرگان و عناصر دلسوخته ورزش دراز می‌کنیم و امیدواریم با همدلی بیشتر در استانی که سفره ورزش در آن گسترده است و نیازمندی‌ها و مطالبات فراوانی هم دارد، رسالت خطیر خدمت‌رسانی را به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه نباید هیئت‌ها درگیر حواشی شوند و باید از کارهای بیهوده به شدت دوری کنند خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در ورزش استان و هیئت‌های ورزشی صورت گرفته ولی در برخی امور اصلاحات اساسی باید صورت گیرد.

شناسه خبر 5262