شناسه خبر:52675
1400/12/3 09:11:22

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره فناوری اطلاعات اداره کل آموزش‌وپرورش استان مرکزی گفت: 70 درصد دانش‌آموزان این استان به‌صورت میانگین از خدمات شبکه شاد بهره‌مند هستند.

«مصطفی والی» روز دوشنبه افزود: دانش‌آموزان مدارس روستایی استان مرکزی که کلاس‌های آن‌ها به‌صورت حضوری بوده و دانش‌آموزانی که کلاس‌های مجازی آنان در سایر بسترها ازجمله اسکای‌روم برگزار می‌شود، از شبکه شاد استفاده نمی‌کنند.

وی ادامه داد: اکنون کلاس‌ درس در مدارس روستایی و زیر 50 نفر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی به‌صورت حضوری برگزار شده و برگزاری کلاس‌های غیر حضوری و در بستر شاد برای این دانش‌آموزان مورد نیاز نیست.

والی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان شهرستان محلات با 82 درصد، ناحیه یک اراک و تفرش با 81 درصد و ناحیه دو اراک با 78 درصد سه شهرستان نخست در بهره‌مندی از شبکه شاد هستند.

رئیس اداره فناوری اطلاعات اداره کل آموزش‌وپرورش استان مرکزی گفت: شهرستان‌های نوبران و سربند به‌دلیل وجود مدارس روستایی و پراکندگی روستاها در این مناطق کمترین درصد میزان استفاده از شبکه شاد را در استان مرکزی دارند.

والی اظهار کرد: بهره‌مندی از شبکه شاد در این استان درحال توسعه بوده و گفت‌وگوی زنده معلمان و دانش‌آموزان و پخش زنده امسال به این شبکه افزوده شده‌ است.

شناسه خبر 52675