شناسه خبر:52909
1400/12/8 09:31:39

سپهرغرب، گروه خبر: شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان به‌عنوان نهاد برگزیده در حوزه ارتباط با دانشگاه، انتخاب و از سوی دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم مورد تجلیل قرار گرفت.

شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان در نشست کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان کردستان به‌عنوان ارگان برتر ارتباط صنعت با دانشگاه در استان برگزیده شد و از سوی وزارت علوم و دانشگاه کردستان مورد تجلیل قرار گرفت.

مدیر مرکز ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه کردستان در این نشست با تشریح فعالیت‌های مشترک دانشگاه کردستان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان اظهار کرد: ازجمله این فعالیت‌ها می‌توان به برگزاری استارتاپ ویکندهای تخصصی، همکاری در برگزاری همایش‌های علمی و زمینه سازی فرایند همکاری فعال با دانشگاه کردستان از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در راستای رشد و توسعه جامعه و صنعت اشاره کرد.

امیر رشیدی اضافه کرد: به دلیل همکاری در بهره‌برداری مناسب از فرصت‌های مطالعاتی اعضای هیئت علمی در جامعه و صنعت و همکاری مطلوب کارآموزی دانشجویان در دوره‌های مهارت‌افزایی شرکت شهرک‌های صنعتی استان به‌عنوان ارگان برتر در این استان انتخاب و از سوی وزارت علوم و دانشگاه کردستان مورد تجلیل قرار گرفت.

شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در چهارم اردیبهشت سال 1370 به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس شده و تاکنون به سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در 12 شهرک، هفت ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی زمین واگذار کرده است.

این شرکت با دارا بودن یک مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، 1382 قرارداد منعقده و بهره‌برداری از 711 واحد صنعتی و واحد کارگاهی زمینه اشتغال مستقیم 12 هزار نفر را در استان کردستان فراهم کرده است.

 

شناسه خبر 52909