شناسه خبر:53365
1400/12/21 09:12:55

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به دستگیری یک هزا ر و 675 از معتادان متجاهر و سوداگران مرگ در 11 ماهه سال جاری، از کشف 990 کیلو گرم انواع مواد مخدر در این مدت در این شهرستان خبرداد.

علی اکبر عیسی‌آبادی در جمع خبرنگاران گفت: با مشارکت یگان‌های انتظامی شهرستان ساوه در 11 ماه گذشته طرح‌های مختلف ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از ورود کالای قاچاق به درون جامعه به منظور حمایت از تولیدات داخلی ادامه داد: در طول این مدت بیش از 291 میلیارد ریال انواع کالا و 54 هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان ساوه کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با بیان اینکه از آغاز سال جاری تاکنون 275 قاچاقچی عمده کالا نیز در شهرستان ساوه دستگیر شده اند افزود: در همین مدت نیز 3 هزار و 957 دستگاه انواع وسیله نقلیه متخلف به منظور ایجاد امنیت ترافیکی در این شهرستان توقیف و برای سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شده است.

عیسی آبادی با تأکید بر مسئولیت اجتماعی تمامی افراد برای ریشه کن کردن پدیده مواد مخدر در جامعه تصریح کرد: در همین مدت با اجرای طرح‌های پیشگیرانه ارتقاء امنیت اجتماعی و پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگیری توزیع کنندگان و معتادان متجاهر سعی شده است که از گسترش این بلای خانمانسوز مواد مخدر در سطح جامعه پیشگیری شود که نتیجه این اقدامات هدفمند کشف 990 کیلو انواع مواد مخدر و دستگیری یک هزا ر و 675 نفر مجرمان مختلف در این زمینه بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین دراین مدت مبارزه قاطع با سارقان با اجرای عملیات‌های مختلف پلیسی نیز در دستور کار قرارداشته است که دستگیری یک هزار و 648 سارق و کشف سه هزار و 14 عدد انواع سرقت از دستاوردهای مهم آن بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با قدردانی از مشارکت شهروندان در اجرای مأموریت‌های مختلف پلیسی، از آنان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات را در زمینه فعالیت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت در شهرستان ساوه، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.

شناسه خبر 53365