شناسه خبر:53381
1400/12/21 09:42:52

سپهرغرب، گروه خبر: روز پنجشنبه به مناسبت روز شهید از تعدادی از فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل در بیمارستان تامین اجتماعی قدردانی شد

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: امید است بتوانیم خادمان خوبی برای خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان گرامی باشیم.

مجیدصفدریان روز پنجشنبه در جمع خانواده ایثارگران حوزه درمان تامین اجتماعی استان ضمن تبریک اعیاد به پاسداران عرصه سلامت گفت: قدردان صیانت شما عزیزان از سلامت جامعه هستیم.

وی ضمن تقدیر از خانواده شهدا گفت: جنگ برای خانواده‌های عزیز شهدا و جانبازان به پایان نرسیده و آثار دفاع مقدس قابل رویت است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت:پیشینیه بنیاد شهید به قبل از انقلاب برمی‌گردد از سال 42 که قیام 15 خرداد شکل گرفت و شهدای عزیزی تقدیم انقلاب شدند

وی افزود: چند روز بعداز آن حادثه بزرگ، حضرت امام(ره) روحانیون را جمع کردند و ماموریت رسیدگی به خانواده شهدا را دادند.

صفدریان با اشاره به نگاه حضرت امام به ایثارگران و شهدا گفت:همین امر موجب شد دستور تاسیس امور بنیادشهید وامور ایثارگران در سال 58 را بدهند و به همین مناسبت این روز بزرگداشت مقام شهدا نام‌گذاری شده است.

سردار ولی بهاریان بااشاره به نگاه حضرت امام (ره) در تاسیس بنیاد شهید گفت: معظم‌له با توجه به نیاز زمان برای تاسیس نهادهای مختلف تدبیر می‌کردند.

وی با اشاره به اخلاص نیروهای مردمی و بسیجی بیان کرد: هرکجا که به صیانت از انقلاب احتیاج بود این نیروها ورود پیدا کرده و حماسه می‌آفریدند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین علیه‌السلام گفت: سپاه و بسیج برای مردم تشکیل شده و هدف خدمت کنار مردم در عرصه‌های مختلف است.

وی با اشاره به از خودگذشتگی خانواده‌های شهدا و جانبازان گفت: فداکاری این خانواده‌های بزرگوار سبب شد تا انقلاب حفظ شود.

سرادر بهاریان بااشاره به جهانی شدن انقلاب افزود: افتخار انقلاب فقط مختص ایران نیست

وی با اشاره به زحمات شهید سلیمانی و سردار همدانی گفت: عزیزانمان رفتند تا ریشه داعش از بین برود و افتخار آفریده شود.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) بااشاره به اینکه حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی وظیفه سپاه است بیان کرد: به این وظیفه در قانون اساسی تصریح شده و اگر زمانی انقلاب اسلامی دچار مشکل شود این سازمان باید وارد عمل شود و در میدان حضور پیدا کند.

سردار بهاریان با اشاره به مشکلاتی که در سیل و زلزله به وجود آمده بود گفت: در بحث زلزله کرمانشاه از خاطرم نمی‌رود که درگیر مشکلات زیادی بودیم و در روزهای اولیه بسیجی‌ها و کادر درمان استان همدان در مناطق زلزله‌زده حضور پیدا کردند و خدمات زیادی به مردم ارائه دادند که قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان نیز با بیان اینکه باعث افتخار ومباهات است که این عزیزان الگوی رفتاری و کاری دیگر همکاران هستند خاطرنشان کرد: امکان دعوت و تقدیر از تمام این عزیزان مقدور نبود لذا به نمایندگی از این بزرگواران برخی همکاران را دعوت نموده و تقدیر به عمل آوردیم.

دکتر حسن عروتی روز پنجشنبه19 اسفند در مراسم گرامیداشت خانواده شهدا و جانبازان کادر درمان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: یاد و خاطره شهیدان و فداکاری جانبازان را گرامی می‌داریم و قدردان صبوری خانواده‌های این عزیزان هستیم.

وی با بیان اینکه همکاری با خانواده‌هی شهدا و جانبازان افتخار است گفت: در واحد‌های مخلتف این مجموعه حدود 184 همکار ایثارگر، 9 جانباز، 49 فرزند شهید، 62 فرزند جانباز، 49 جانباز، 17 خواهریا برادر شهید مشغول به کار هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه پیروزی در جنگ با استقامت و کمک خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان ممکن شد، به فداکاری‌های کادر درمان اشاره کرد و گفت: حضور این عزیزان در تامین اجتماعی باعث ایجاد جمع معنوی با روحیه از خود گذشتگی و ایثار است که در طی دوسال گذشته کاملا برکات آن قابل رویت بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با تاکید بر اینکه لزوم ارائه خدمات بدون مشکل و شایسته گفت: از اواخر سال 98 تا به امروز بیش از 12 هزار و 100 بیمار مراجعه داشتند که از خدمات استفاده کردند.

عروتی بااشاره به حضور پررنگ همکاران در بخش‌های پرخطر کرونایی گفت: هیچ یک از همکاران به‌خاطر ترس از ابتلا به کرونا درخواست جابه‌جایی به سایر بخش‌ها را نداشتند.

وی خاطر نشان کرد: در دوماه گذشته بیش از یک میلیون مراجعه به مجموعه درمانی داشتیم

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان بااشاره به 21 بیمارستان فعال در استان بیان کرد: بیمارستان تامین اجتماعی(آتیه) و غرضی دارای 117 تخت فعال هستند که در اول سال حدود 41 هزار پرونده بستری داشتیم.

روز پنجشنبه به مناسبت روز شهید از تعدادی از فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل در بیمارستان تامین اجتماعی قدردانی شد.

شناسه خبر 53381