شناسه خبر:53468
1400/12/23 09:24:06

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر فرودگاه همدان با اشاره به پیگیری‌های استاندار در راستای فعالیت دوباره این فرودگاه و احیای پروازها، گفت: پس از برقراری موفق پرواز دوسویه همدان- مشهد، پرواز رفت و برگشت همدان- کیش نیز از روز 22 اسفندماه برقرار شد.

«قنبر خلیل‌پور» روز یکشنبه در آیین برقراری پروازهای دوسویه همدان- کیش افزود: قرارداد پرواز همدان- کیش (رفت و برگشت) با پیگیری استاندار همدان با شرکت کیش‌ایر منعقد شد و این خط پروازی از روز 22 اسفندماه با 100 مسافر در مسیر فرودگاه همدان و جزیره کیش برقرار شد.

وی با اشاره به اینکه براساس قرارداد منعقدشده پروازهای همدان- کیش در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می‌شود، اظهار کرد: این پرواز به‌صورت برنامه‌ای برقرار می‌شود و مسافران می‌توانند بلیت آن را از طریق دفاتر و آژانس‌های مسافرتی با قیمت مصوب تهیه کنند.

خلیل‌پور ادامه داد: گنجایش هواپیمای این پرواز 100 صندلی است و پروازهای این مسیر به‌صورت برنامه‌ای و توسط شرکت هواپیمایی کیش‌ایر انجام می‌شود.

مدیر فرودگاه همدان با بیان اینکه یکی از نیازها برای رونق صنعت گردشگری در استان افزایش پروازهای فرودگاه و راه‌اندازی خطوط پروازی داخلی و خارجی است، تصریح کرد: برقراری و افزایش پروازها یکی از مواردی است که می‌تواند استان همدان را در رسیدن به توسعه اقتصادی و گردشگری کمک کند.

شناسه خبر 53468