شناسه خبر:53471
1400/12/23 09:27:47
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:

انجام مرحله دوم ممیزی مراقبتی HSE در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از انجام مرحله دوم ممیزی مراقبتی HSE در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، علی سهرابی‌بیدار در آیین افتتاحیه ممیزی مراقبتی مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست (HSE) ضمن تبریک اعیاد شعبان و ولادت اختران تابناک آسمان امامت، اظهار کرد: اساس کار این است که سازوکاری فراهم شود تا همکاران ما در محیط کاری خود سلامت باشند و ما دغدغه نداشته باشیم که کوچک‌ترین لطمه جسمی، روحی و روانی برای آنان در سازمان ایجاد شود.

وی با تأکید بر حفظ سلامتی و شادابی در همکاران، افزود: باید سازوکارها و زمینه فعالیت برای همکاران خود را به‌گونه‌ای فراهم کنیم که هیچ مشکلی در این خصوص نداشته باشیم که این موضوع از اهداف شرکت است و سیستم‌های مدیریتی نیز برای تضمین رسیدن به اهداف سازمان‌ها هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به استقرار سیستم HSE از سال 98 در این شرکت، تصریح کرد: انتظار از ممیزی HSE این است که سازوکارهای لازم را در راستای حفظ سلامت و ایجاد فضای ایمن برای همکاران و حفظ محیط‌زیست برای ما فراهم کند.

وی عنوان کرد: مرحله نخست ممیزی مراقبتی انجام شده است و امروز نیز مرحله دوم آن اجرایی می‌شود تا با شناسایی نقاط ضعف، اگر انحرافی وجود دارد در کوتاه‌ترین زمان اصلاح شده و به نقطه قوت تبدیل شود و نقاط قوت را نیز تقویت کنیم.

سهرابی‌بیدار با اشاره به انعقاد قراردادهای مشاوره‌ای در این حوزه، افزود: این قراردادها در زمینه‌های مختلف منجر به اصلاح برخی روش‌ها شده که نتایج آن در این ممیزی مشاهده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به‌طور قطع با بهبود وضعیت کارکنان و در ادامه ایمنی و آرامشی که برای همکاران در محیط کاری ایجاد می‌شود، می‌توانیم سطح خدمات را برای مردم و مشترکین بالا ببریم.

سعید رمضانی، نماینده تیم ممیزی HSEMS نیز در ادامه با اشاره به فرآیند ممیزی، تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان همدان یکی از شرکت‌های پیشرو بوده که خود سازمان به دنبال تعالی و خودممیزی است.

امیرحسین لطفی، مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز در ادامه به بیان اقدامات انجام‌شده این دفتر طی سال جاری پرداخت.

شناسه خبر 53471