شناسه خبر:53755
1401/1/16 09:03:09
مدیر دفتر روابط عمومی آبفای استان همدان اعلام کرد:

اجرای پویش سراسری خانه‌تکانی و مدیریت مصرف آب در استان

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر روابط عمومی و دفتر آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان از تولید و پخش سه هزار و 500 ثانیه برنامه تلویزیونی، موشن‌گرافی و دو هزار و 100 ثانیه برنامه رادیویی در راستای آموزش و مدیریت مصرف آب هم‌زمان با ایام پایانی سال و خانه‌تکانی‌ها خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، حمید عزیزی‌متواضع ضمن اشاره به اجرای پویش ملی خانه‌تکانی و مدیریت مصرف آب در استان همدان، گفت: این پویش هم‌زمان با سراسر کشور در استان ما نیز از اوایل اسفندماه سال گذشته اجرا شد که هدف از اجرای آن ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب به‌ویژه در روزهای پایانی سال بود.

وی با اذعان به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان همدان در راستای مدیریت مصرف آب در ایام پایانی سال مجموعه اقداماتی را در دستور کار خود قرار داد، عنوان کرد: به همین منظور با همکاری صداوسیمای مرکز همدان سه هزار و 500 ثانیه برنامه تلویزیونی در قالب زیرنویس و موشن‌گرافی‌های آموزشی نحوه صحیح استفاده از آب تولید و پخش شد.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین در بخش صدا نیز دو هزار و 100 ثانیه برنامه رادیویی در قالب برنامه‌های آموزشی از ابتدای اسفندماه و هم‌زمان با ایام خانه‌تکانی برای مردم خوب استان تولید و پخش شد.

عزیزی‌متواضع با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان در این ایام از آموزش همگانی از طریق فضای شهری نیز غافل نشد، گفت: بر همین اساس 800 متر مربع بنر آموزشی چاپ و در نقاط مختلف شهر و استان نصب شد.

وی ضمن تشکر از هم‌استانی‌های عزیزی که در روزهای پایانی سال دقت بیشتری در مصرف آب داشتند، اظهار کرد: اقشار مختلفی نیز در این ایام با راه‌اندازی پویش مردمی مدیریت مصرف آب در فضای مجازی، به کمک ما آمدند؛ هنرمندان، شخصیت‌های برجسته، پزشکان، اصحاب رسانه، ورزشکاران، فعالان فرهنگی و اجتماعی نیز در روزهای پایانی سال با راه‌اندازی پویش‌های مردمی با تأکید بر لزوم مدیریت مصرف آب در ایام خانه‌تکانی، به کمبود منابع آب در سال جاری و لزوم حفظ منابع موجود اشاره داشتند که زحمات این عزیزان نیز بسیار مؤثر بود و قابل تقدیر است.

این مقام مسئول با بیان اینکه با توجه به شرایط ویژه در سال جدید به‌دلیل کاهش شدید بارندگی‌ها حفظ منابع آبی موجود از الزامات است، خواستار تداوم دقت در مصرف آب و رعایت موارد مدیریت مصرف شد.

شناسه خبر 53755