شناسه خبر:53778
1401/1/16 09:43:23

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از یکم تا سیزدهم فروردین ماه جاری 23 میلیون و 150 هزار لیتر ‏بنزین در استان مصرف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 24درصد افزایش داشته است.

محسن معانی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته با مالکان مجاری عرضه و تلاش رانندگان ناوگان حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی در تعطیلات نوروزی امسال تمامی 86 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و 54 باب جایگاه CNG در استان به هموطنان خدمات ارائه کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از یکم تا 13 فروردین ماه سال‌جاری 23 میلیون و 150 هزار لیتر ‏بنزین در استان کردستان مصرف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 24 درصد ‏افزایش داشته است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان افزود: همچنین واحدهای عملیاتی و بازرسی پخش منطقه کردستان «کنترل و نظارت، خدمات مهندسی، روابط عمومی و...» به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ارائه خدمات مطلوب و مناسب به همشهریان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز با کنترل نامحسوس از همه جایگاه‌های سطح استان زمینه تأمین و توزیع مطلوب مصرف سوخت را فراهم آورده‌اند.

معانی خاطرنشان کرد: هیچ کمبودی از لحاظ تأمین سوخت در استان وجود نداشته و با توجه به حجم بالای تردد مسافر، توصیه‌های لازم به جایگاه‌داران انجام شده که در کنار عرضه سوخت، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی جایگاه‌ها نیز در خدمت مسافران باشد.

 

شناسه خبر 53778