شناسه خبر:53789
1401/1/16 10:04:55

سپهرغرب، گروه ورزشی: مسابقات فوتسال جام نوروزی با حضور 9 تیم از هفت روستای بخش سردرود در سالن ورزشی صهید عابدی طاهر بابانظر برگزار شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و طبق روال سال‌های قبل، مسابقات فوتسال جام نوروز روستای بابانظر در سال جاری نیز برگزار شد. بنابراین با توجه به تقاضای تعداد زیادی از تیم‌های منطقه سردرود، جلسه‌ای با حضور اعضای هیئت فوتبال روستای بابانظر برگزار و مقرر شد مسابقات فوتسال جام نوروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن ورزشی شهید عابدی طاهر بابانظر انجام شود.

مسابقات با تعداد 9 تیم از هفت روستای چهاربلاغ، به یاد محمود ملابداغ، سیتی قینرجه، آریا بابانظر، تپه دیبی، پارسیا مزرعه دیمور، دهیاری بابانظر، گندوز و فروشگاه عابدی بابانظر برگزار شد و تیم‌های شرکت‌کننده به مصاف هم رفتند.

در پایان تیم‌های قینرجه و ملابداغ به مسابقه فینال و تیم‌های آریا بابانظر و چهاربلاغ به مسابقه رده‌بندی راه یافتند که درنهایت تیم‌های زیر به مقام اول تا سوم دست پیدا کردند.

1- به یاد محمود ملابداغ ⬅️ مقام اول

2- تیم سیتی قینرجه ⬅️ مقام دوم

3- آریا بابانظر ⬅️ مقام سوم

در پایان این مسابقات با حضور بخشدار سردرود، دهیار و اعضای شورای اسلامی بابانظر، با اهدای کاپ، نشان و جوایزی از تیم‌های برتر تقدیر به‌عمل آمد.

شناسه خبر 53789