شناسه خبر:53814
1401/1/17 09:16:40

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: 6 هزار تُن کالای اساسی برای توزیع در ماه مبارک رمضان در این استان تأمین شده‌ است.

«غلامرضا ملکی» روز سه‌شنبه افزود: دو هزار و 800 تُن برنج تایلندی، 500 تُن برنج هندی، یک‌هزار و 500 تُن شکر صنف و صنعت و یک‌هزار و 200 تُن شکر خانوار برای توزیع در ماه مبارک رمضان در استان مرکزی توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی این استان تأمین شده‌ است.

وی ادامه داد: واردات کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان برای تنظیم بازار این محصولات و توزیع با قیمت مصوب در استان آغاز شده‌ است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی خاطرنشان کرد: کالاهای اساسی با قیمت مصوب در واحدهای سیار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحدهای صنفی استان عرضه می‌شود.

ملکی گفت: اکنون کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به میزان کافی در استان مرکزی ذخیره‌سازی شده و مشکلی در زمینه تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان وجود ندارد.

670 هزار هکتار اراضی باغی و کشاورزی در استان مرکزی وجود دارد و یک و 2 دهم درصد تولیدات کشاورزی مازاد بر نیاز استان مرکزی به سایر مناطق ارسال می‌شود.

 

شناسه خبر 53814