شناسه خبر:53854
1401/1/18 08:58:57

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار سرپل‌ ذهاب گفت: سالروز عملیات آزادسازی بازی‌‌دراز به‌عنوان نمادی از فرهنگ ایثار و شهادت امسال بعد از دو سال از شیوع بیماری کرونا در سرپل‌ ذهاب و محل یادمان شهدای بازی‌دراز برگزار می‌شود.

نورالدین فرزادی‌پور روز گذشته در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: بعد دو سال از شیوع کرونا، خوشبختانه امسال فرصتی پیش آمده که در سالروز آزادسازی بازی‌‌دراز به‌عنوان نمادی از فرهنگ ایثار و شهادت میزبان بالغ‌بر 50 هزار نفر از زائران دفاع مقدس باشیم.

وی درخصوص تمهیدات اندیشیده‌شده در این خصوص گفت: هفت کمیته در این راستا تشکیل شده که هرکدام وظایفی را برعهده دارند و در کمیته اسکان چگونگی استقبال از میهمانان و همچنین فراهم کردن اقامت شبانه آنان در شهرستان سرپل‌ ذهاب برنامه‌ریزی شد.

فرماندار سرپل‌ ذهاب تصریح کرد: بازی‌دراز به‌عنوان نماد دفاع مقدس در سرپل‌ ذهاب واقع شده و جای‌جای این شهرستان که به‌عنوان مشهد مظلومان فاتح نام‌گذاری شده، یاد و خاطره شهدای عزیز است.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً در 15 و 16 اردیبهشت‌ماه امسال شاهد حضور گسترده رزمندگان و اقشار مختلف مردم خواهیم بود و یاد و خاطره شهدا را گرامی خواهند داشت.

شناسه خبر 53854