شناسه خبر:53913
1401/1/20 09:05:17

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت گاز استان همدان ضمن اشاره به حساسیت دغدغه‌های زیست محیطی مردم در همدان و فامنین و کبودراهنگ، از اختصاص کامل سهمیه گاز نیروگاه شهید مفتح همدان از 15 اسفند ماه سال 1400خبر داد.

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان همدان، محمدصادق محبی نظر مدیر عامل این شرکت ضمن تبریک عید نوروز و تقارن فصل بهار و شمیم بهار قرآن اعلام داشت مدار سوخت رسانی واحدهای نیروگاه شهید مفتح تماما براساس گاز طبیعی بوده و بدون محدودیت مصرف با هدف کنترل آلودگی می‌توانند از سوخت گاز استفاده نمایند.

محبی نظر افزود: در سال 1400 نیروگاه شهید مفتح در مجموع بیش از یک میلیارد مترمکعب گاز طبیعی توسط شرکت گاز استان همدان تامین گردیده است که نسبت به سال گذشته آن رشد 66 درصدی را نشان می‌دهد.

مدیر عامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به اینکه استان همدان نخستین استان سبز کشور و پیشرو در گازرسانی بوده و 100 درصد مناطق شهری و 99.8 مناطق روستایی گازدار هستند، گفت: نسبت به مسأله محیط زیست و حراست از آن و کاهش دغدغه‌های مردم در این زمینه ملتزم هستیم.

محبی نظر افزود: نیروگاه حرارتی شهید مفتح همدان با توان تولیدی 1000 مگاوات شامل چهار واحد 250 مگاواتی است که نقش مهمی در تامین انرژی الکتریکی شبکه برق سراسری دارد و شرکت گاز استان در خصوص تامین سهمیه کامل گاز مورد نیاز این نیروگاه طبق ضوابط عمل کرده است.

شناسه خبر 53913