شناسه خبر:53939
1401/1/20 09:46:55

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی ملایر از کشف حدود 50 کیلو گرم مواد مخدر تریاک از یک دستگاه خودرو ‏سواری در ملایر توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.‏

سرهنگ احمد ساکی افزود: ماموران این یگان با انجام کار اطلاعاتی دقیق و بی وقفه، از قاچاق یک محموله مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ به شهرستان مطلع شدند و بلافاصله با هماهنگی دستگاه قضائی و تلاش شبانه روزی در یک عملیات ضربتی و مشترک با استان این خودرو را قبل از ورود به این شهرستان شناسائی و متوقف کردند.

وی افزود: در ادامه با دستگیری متهم تحت تعقیب و بازرسی از این خودروی سواری مقدار 48 کیلو و 700 گرم مواد مخدر تریاک از داخل خودرو کشف و با توقیف خودروی حامل مواد مخدر تشکیل و پرونده این توزیع کننده مواد مخدر به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی ملایر با هشدار جدی به قاچاقچیان مواد مخدر، تصریح کرد: شناسایی، دستگیری و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر که از مطالبات عموم شهروندان و از ماموریت‌های اولویت دار پلیس ملایر است با همکاری مجدانه دستگاه قضایی به شدت و با هوشمندی لازم ادامه دارد.

  با روزه خواری علنی برخورد می‌شود

ساکی در بخش دیگری از سخنان خود با دعوت همگان بر رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، از برخورد قانونی ماموران با هرگونه روزه خواری علنی در خودرو خبر داد.

فرمانده انتظامی ملایر بر لزوم حفظ حرمت این ماه رمضان و روزه داران تاکید کرد و گفت: ماموران پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان برابر قانون با روزه خواری علنی در داخل خودرو برخورد می‌کنند.

وی با بیان اینکه همچنین با رفتارهای هنجارشکنانه در داخل خودرو از قبیل کشف حجاب، سگ گردانی و آلودگی صوتی نیز برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد، اظهارکرد: با توجه به اینکه معمولاً دقایقی قبل از افطار و ساعاتی پس از آن حجم ترافیک شهری افزایش محسوسی پیدا می‌کند، برای پوشش ترافیکی این ساعات هم برنامه ریزی مناسب صورت گرفته است.

شناسه خبر 53939