شناسه خبر:54001
1401/1/21 09:30:22

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار شهرستان بهار گفت: با ساخت‌وسازهای غیر مجاز در اراضی ملی و منابع طبیعی به‌شدت برخورد خواهد شد.

روح‌اله نباتی در حاشیه بازدید از چند روستای بخش مرکزی این شهرستان بیان کرد: یکی از اهداف مهم دولت تلاش برای توسعه و آبادانی روستاها است و عملیاتی کردن این مهم طی برنامه‌ریزی و بازدیدهای مدون میدانی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دهیاران موظف به ارائه گزارش هرگونه ساخت‌وسازهای غیر قانونی هستند، افزود: در سال جاری برای بازسازی و مقام‌سازی تسهیلات بانکی احداث مسکن روستایی از 100 به 200 میلیون تومان افزایش یافته و پرداخت می‌شود.

نباتی در ادامه اظهار کرد: بررسی نحوه توزیع آب کشاورزی در دستور کار قرار گرفته و بر نحوه توزیع و مصرف نظارت کامل خواهد شد؛ همچنین با هماهنگی ادارات برق، بنیاد مسکن و اداره راه نسبت به جابه‌جایی پایه‌های برق در راستای بهسازی کوچه‌ها و راه‌های داخل روستا اقدام خواهد شد.

با حضور فرماندار، معاون امور عمرانی فرماندار، بخشدار مرکزی و مدیران جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، توزیع برق، منابع طبیعی، شرکت آبفا، منابع آب، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، دهیاران و اعضای شورا از روستاهای نورآباد و گوشلان (بخش مرکزی بهار) بازدید میدانی به‌عمل آمد.

 

شناسه خبر 54001