شناسه خبر:54104
1401/1/23 09:38:31

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اجرای برنامه‌های توسعه زیر ساخت شبکه دیتا و اینترنت در نقاط شهری استان گفت: پهنای باند اینترنت در شهرستان کامیاران پنج برابر افزایش یافت.

آزاد حکمت با توجه به اهمیت این موضوع و ارتقای پهنای باند اینترنت در شهرستان کامیاران و نقش مهم خدمات مبتنی بر دیتا به لحاظ کمی و کیفی اظهار کرد: به همین منظور نسبت به توسعه زیرساخت شبکه دیتا اقدام شده است.

وی افزود: پهنای باند اینترنت در شهرستان کامیاران از 2G به 10G معادل پنج برابر ارتقا یافته و اجرای این پروژه دسترسی بیشتر مشتریان به شبکه دیتا و رفع نیازهای ارتباطی آنان را به‌دنبال داشته است.

وی با اعلام اینکه اجرای پروژه‌های مخابراتی نیازمند کار تیمی، همدلی و حضور کارشناسان متخصص در حوزه‌های مختلف مخابراتی است، خاطرنشان کرد: در اجرای این پروژه نیز همکاران حوزه انتقال و دیتا با تأمین زیرساخت‌های مخابراتی و نصب و راه اندازی تجهیزات لازم موفق به انجام دقیق این پروژه و برگردان تمامی بسترهای ارتباطی شدند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، نیاز روزافزون شهروندان و مشتریان به بسترهای دیتا و اینترنت پرسرعت مخابرات را یادآور شد و افزود: در عصر حاضر که اکثر فعالیت‌ها در بسترهای آنلاین و درگاه‌های غیر حضوری انجام می‌شود، این مجموعه نیز تلاش دارد خدمات مطلوب و با کیفیت را به شهروندان ارائه کند.

حکمت بیان کرد: هم‌اکنون سرویس‌های ADSL,VDSL,FTTH وSIP PHONE ازجمله سرویس‌های مبتنی بر دیتا هستند که شرایط استفاده از آن‌ها برای شهروندان و مشتریان ساکن در شهرستان کامیاران فراهم شده است.

وی به سرمایه‌گذاری‌های مخابرات منطقه در سطح استان با هدف ارتقا و توسعه زیرساخت‌های دیتا اشاره کرد و گفت: با تلاش همکاران، حمایت و پشتیبانی مسؤلان ارشد شرکت مخابرات ایران و مسؤلان استانی از هیچ تلاشی در راستای ارائه خدمات به مشتریان دریغ نخواهیم ورزید.

 

شناسه خبر 54104