شناسه خبر:54143
1401/1/24 09:02:09

سپهرغرب، گروه خبر: «احمد وحیدی» وزیر کشور و «محمدعلی زلفی‌گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اهدای لوح از «علیرضا قاسمی‌فرزاد»، استاندار همدان قدردانی کردند.

در متن این لوح خطاب به «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان آمده است: وجود مدیرانی مدبر و مسئولانی دلسوز و پُرتلاش در هر جامعه‌ای موهبتی است که باید خداوند متعال را به داشتن آنان شاکر بود.

وزیر کشور و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری می‌افزایند: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز افتخار می‌کند که از این بزرگ‌مردان مسئولیت‌پذیر کم ندارد که با تلاش‌های دلسوزانه و مدیریت هوشمند ایران را به سوی افق‌های روشن و پیشرفت پایدار، رهنمون می‌کنند.

وحیدی و زلفی‌گل در متن این لوح آورده‌اند: بر خود وظیفه می‌دانیم از حمایت‌های ارزشمند جناب‌عالی در واگذاری چهار بلوک (24 واحد) از واحدهای مازاد سازمان ملی زمین و مسکن در استان همدان به دانشگاه صنعتی همدان بابت استفاده خوابگاهی دختران، قدردانی کنیم و همواره قدردان پشتیبانی‌های همه‌جانبه حضرت‌عالی از حوزه آموزش عالی باشیم.

مساعدت و موافقت استاندار همدان برای واگذاری چهار بلوک ساختمانی برای رفع محدودیت‌های خوابگاهی دانشگاه صنعتی همدان در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به تصویب رسید.

شناسه خبر 54143