شناسه خبر:54149
1401/1/24 09:09:39

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار سرپل ذهاب گفت: مشکل شهرک‌های الحاقی این منطقه فقط نبود منابع مالی بوده که از اختیار ما هم خارج است.

نورالدین فرزادی‌پور ابراز کرد: الحاق چهار شهرک زعفران، پاونار، احمدآباد و کوییک به سرپل‌ ذهاب بخشی از برنامه توسعه شهرستان بوده که توجه به توسعه و آبادانی آن لازم و ضروری است که در این راستا به همراه امام‌جمعه شهرستان از این شهرک‌ها بازدید داشتیم.

فرماندار سرپل‌ ذهاب در جمع اهالی این شهرک‌ها اظهار کرد: بارها از این شهرک‌های الحاق‌یافته و به‌خصوص این کانال محل بحث بازدید داشته و مسئولین مختلفی را برای بازدید به اینجا آورده‌ایم.

وی با بیان اینکه به همراه استاندار و مدیر آبفا و امور آب استان تا مسئولین شهرستانی از این مناطق بازدید شده است، گفت: همه مشکل این منطقه فقط نبود منابع مالی بوده که از اختیار ما هم خارج است.

فرماندار سرپل‌ ذهاب تصریح کرد: در سفر استاندار سابق مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار برای سامان‌دهی این شهرک ابلاغ شد، اما با توجه به شرایط بودجه‌ای کشور این مبلغ تخصیص پیدا نکرد.

وی افزود: با امور آب منطقه‌ای توافق شد که برای تکمیل کانال آب این منطقه سریعاً اقدام کنند و شهرداری و شورای اسلامی شهر سرپل‌ ذهاب نیز درخصوص سامان‌دهی محیطی شهرک اقدام داشته باشند.

شناسه خبر 54149