شناسه خبر:54153
1401/1/24 09:14:14

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه، از توزیع گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از عرضه گوشت گوسفندی منجمد با قیمت کیلویی 85 هزار تومان و گوشت گوساله با قیمت 95 هزار تومان در سراسر کشور از روز شنبه همین هفته خبر داد، اما رصد میدانی از سطح بازار نشان می‌دهد چنین مواد پروتئینی با تأخیر چند روزه در سطح شهر کرمانشاه توزیع شده است.

تأخیر در توزیع گوشت تنظیم بازار در سطح شهر را از علی قربانی سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه جویا شدیم.

وی اظهار کرد: براساس برنامه تنظیم بازار کشور هماهنگ شد از روز شنبه و یکشنیه در راستای تنظیم شبکه توزیع گوشت قرمز منجمد توزیع شود که از روز گذشته این توزیع صورت گرفته است.

وی هماهنگی لازم برای صدور مجوزهای لازم با پشتیبانی امور دام کشور را علت تأخیر ایجاد شده عنوان کرد و افزود: تابع سیاست‌های مرکز هستیم و بارگذاری‌های و مجوز برداشت از مرکز سبب چند روز تأخیر در توزیع گوشت شد.

سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت: ما تأمین کننده و تحویل دهنده کالا هستیم و نظارت با سازمان جهاد کشاورزی است که برحسب نیاز و تشخیص اداره توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی شهرستان‌ها گوشت منجمد به صورت سیار یا فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌ها و...توزیع می‌شود.

با توجه به افزایش یکباره گوشت گرم در بازار، توزیع گوشت تنظیم بازاری تا حد زیادی شرایط خرید را برای مردمی که قدرت خرید پایینی دارند فراهم می‌کند، البته اگر مصوبات تنظیم بازار در راستای کنترل قیمت‌ها در عمل به خوبی اجرا شود.

 

شناسه خبر 54153