شناسه خبر:54168
1401/1/24 09:34:37

سپهرغرب، گروه شهر: مدیران اورادئا، کلان‌شهری در رومانی، به‌منظور جذب گردشگران برای گذراندن زمان بیشتری در شهر، به همکاری با کافه‌ها، رستوران‌ها، مراکز تفریحی، هتل‌ها و موزه‌ها پرداخته‌اند تا خدمات رایگانی را در اختیار مسافران قرار دهند.

جنبش جدیدی تحت عنوان «اورادئا با عشق» در شهر صورت گرفته است که بر اساس آن، گردشگرانی که بیش از دو شب در هتل‌های اورادئا مستقر باشند، از خدمات رایگان ویژه‌ای برخوردار خواهند شد. در واقع، مدیران اورادئا تصمیم گرفته‌اند به بهترین شکل ممکن از مهمانان خود پذیرایی کنند تا تجربه شیرین سفر به شهر را برای همیشه در ذهن آن‌ها به ثبت برسانند و آن‌ها را به گردشگری دوباره در آنجا ترغیب کنند.

در این راستا، مدیران اورادئا به حمایت مالی از هتل‌ها، رستوران‌ها، موزه‌ها، کافه‌ها و جاذبه‌های گردشگری پرداخته‌اند که در عوض، صاحبان این مراکز نیز خدمات رایگانی را در اختیار مسافرانی قرار خواهند داد که به مدت دو شب پی در پی در هتل‌های شب اقامت گزیده‌اند.

جنبش اورادئا با عشق، از پانزدهم آوریل آغاز خواهد شد و تا پایان ماه دسامبر ادامه خواهد داشت به این امید که گردشگران بیشتری از سراسر جهان به سمت شهر جذب شوند. جالب است بدانید که ناوگان حمل‌ونقل عمومی اورادئا نیز به طور خودجوش حاضر به همکاری در این جنبش شده و از ارائه مزایای ویژه خود به مسافران خبر داده است.

گردشگران اورادئا تمام اقدامات خود برای اقامت در شهر را از طریق یک وب‌سایت انجام می‌دهند و به همین روش نیز به رزرو هتل و غذای رستوران‌ها می‌پردازند. تمام مسافرانی که دو شب متوالی را در هتل‌های شهر می‌گذرانند می‌توانند از خدماتی نظیر استفاده از وسایل حمل‌ونقل رایگان به مدت 24 ساعت و تخفیف‌های ویژه در رستوران‌ها و کافه‌ها بهره‌مند شوند. علاوه بر این، بازدید از جاذبه‌های گردشگری و اغلب موزه‌های شهر برای این افراد رایگان خواهد بود، ضمن این‌که مسافران می‌توانند با پرداخت هزینه‌های بسیار پایین از خدمات مراکز تفریحی و سرگرمی شهر نیز بهره‌مند شوند.

شناسه خبر 54168