شناسه خبر:54210
1401/1/25 09:38:01

سپهرغرب، گروه خبر: سلمان محمدی در مراسمی با حضور سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه شد و از زحمات مجید یزدان‌پناه نیز قدردانی شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه با حضور سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش، مسئولان استانی و مدیران آموزش‌وپرورش پیش از ظهر روز گذشته در تالار شهید بهشتی برگزار شد.

مدیرکل جدید آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه در مراسم مذکور با اشاره به اینکه هرآنچه در توان داریم برای ارتقا و پیشرفت نظام آموزش‌وپرورش به‌کار خواهیم گرفت، بیان کرد: مسئول با تقوا هیچ‌گاه هوای نفسانی را در امور خود دخیل نمی‌داند.

محمدی با بیان اینکه برنامه‌هایی برای تحقق سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش و بیانیه گام دوم در دست اجرا داریم زیرا اجرای مطلوب این سند نقشه راه آموزش کشور است، ابراز کرد: تاکنون اتفاق مثبتی در اجرای سند تحول بنیادین در سطح کشور و استان نیفتاده و این سند بازنگری نشده است.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای جایگاه آموزش‌وپرورش در استان کرمانشاه، عنوان کرد: تاکنون مسائل آموزش‌وپرورش را به‌عنوان مسائل درون‌سازمانی نگاه کرده‌ایم؛ درحالی که باید به تربیت به‌عنوان یک امر ملی نگاه کرد و همه دستگاه‌ها باید خود را در این امر مسئول بدانند و اگر در نظام جمهوری اسلامی ایران تربیت انسان موحد و مجاهد رویکرد اصلی است، آموزش‌وپرورش در قله همه دستگاه‌ها قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه باید تربیت چندساحتی دانش‌آموزان در نظام آموزش‌وپرورش اولویت اساسی قرار بگیرد، بیان کرد: حاصل امور تربیتی در جامعه باید ملموس باشد.

 

شناسه خبر 54210