شناسه خبر:54275
1401/1/27 09:56:12
رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان:

اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی شهری ضروری است

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: طولانی شدن روند اجرای پروژه‌های شهری یکی از مشکلاتی است که باید به آن پرداخته شود.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، مهدی حیدری در جلسه کمیسیون فنی و عمرانی و حمل‌ونقل و ترافیک شورا افزود: شهرداری باید اجرای طرح‌ها و پروژه‌های خود را براساس اولویت‌بندی انجام دهد.

حیدری با بیان اینکه در این اولویت‌بندی پیشنهادات خود شهرداری نیز لحاظ خواهد شد، اضافه کرد: این درحالی است که دغدغه کنونی طولانی شدن اجرای پروژه‌ها و تحمیل هزینه‌های چندبرابری است.

وی تأکید کرد: به‌دلیل شرایط و اقلیم آب‌وهوایی همدان باید تدوین و برنامه‌ریزی اجرای پروژه‌ها به‌گونه‌ای باشد که فصل کاری و غیر کاری دیده شود و با راهکار مناسب شرایط آب‌وهوایی و فصل کاری را مد نظر قرار دهند.

وی یکی از مقتضیات راه‌اندازی سیستم خزانه‌داری مرکزی را اولویت‌بندی اقدامات شهرداری برشمرد و یادآور شد: دغدغه همه اعضای شورا این است که پروژه‌ها ضمن اینکه براساس اصول و قوانین اجرا شوند، به‌صورت انسانی‌ترین شکل صورت پذیرند، چراکه ما در مقابل مردم مسئولیم.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: هیئت تخصیص باید تضمین دهد که منابع مالی پروژه‌ها را تأمین کند؛ در غیر این صورت یک بخش از تعدیل را اعضای هیئت تطبیق باید متقبل شوند، چراکه پرداخت تعدیل از جیب مردم مورد تأیید نیست.

شناسه خبر 54275