شناسه خبر:54278
1401/1/27 10:01:24
در دیدار صمیمانه جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان با شهردار همدان؛

بر تعامل سازنده و مثبت نیروی انتظامی با شهرداری تأکید شد

سپهرغرب، گروه خبر: در دیدار صمیمانه جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان با شهردار همدان بر تعامل سازنده و مثبت این نیرو با شهرداری همدان تأکید شد.

سرهنگ رضا زارعی با حضور در دفتر شهردار همدان، بر تعامل سازنده و مثبت این نیرو با شهرداری همدان تأکید کرد.

وی در این دیدار با اشاره به همکاری تنگاتنگ و ضروری نیروی انتظامی و شهرداری، افزود: این تعامل و تشریک مساعی توانسته تاکنون نتایج مطلوبی را برای اداره شهر ازنظر امنیتی، انتظامی و ترافیک به‌وجود بیاورد.

این مقام مسئول با تشکر از مدیران و کارکنان شهرداری همدان در ستاد، مناطق و سایر سازمان‌های تابعه شهرداری، گفت: همکاری‌های فی‌مابین به حمد الهی برادرانه توأم با حُسن نیت و صمیمانه بوده است.

وی از شهردار همدان خواست همچون گذشته و با نگاه مثبت نسبت به همکاری در حوزه املاک مورد نیاز نیروی انتظامی مساعدت کند.

در ادامه جلسه شهردار همدان نیز ضمن عرض خیر مقدم به سرهنگ زارعی و هیئت همراه، بر گسترش تعاملات فی‌مابین در جهت خدمت‌رسانی به شهروندان تأکید کرد.

مسعود حسینی افزود: نگاه شهرداری همدان مساعدت و همکاری با سایر دستگاه‌ها است و از هر اقدامی که موجب افزایش رفاه شهروندان بشود، فروگذاری نخواهد کرد.

شهردار همدان با اشاره به ظرفیت‌ها و محدودیت‌های موجود در مدیریت شهری، گفت: شهرداری درحد توان خود و حتی بیشتر تمایل دارد گره‌های فی‌مابین مدیریت شهری و سایر دستگاه‌ها را به نفع مردم بازگشایی کند و در این مسیر تعامل فی‌مابین شهرداری و نیروی انتظامی می‌تواند به ارتقای خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان کمک شایانی بکند.

حسینی در پایان با تقدیر و تشکر از مساعدت‌های صورت‌پذیرفته توسط عوامل مختلف نیروی انتظامی در روزهای پایانی سال، افزود: برای رفع مشکلات و گره‌های فی‌مابین در حوزه املاک از تمامی ظرفیت‌های قانونی و ممکن استفاده خواهد شد.

شناسه خبر 54278