شناسه خبر:54440
1401/1/30 09:32:40

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار کردستان گفت: هیبت و هیمنه ارتش با هدایت و رهبری فرمانده حکیم و بصیر کل قوا، لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد.

اسماعیل زارعی‌کوشا در آیین گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی در سنندج اظهار کرد: حضور ارتش در کنار مردم موجب آسایش و امنیت جامعه است.

وی افزود: نامگذاری روز ارتش از تعابیر پیامبرگونه امام (ره) بود که راه را بر فتنه‌گران و آن‌هایی که در فکر توطئه علیه جمهوری اسلامی و ارتش بودند بست.

استاندار کردستان یادآور شد: ارتش در جنگ تحمیلی با تقدیم خون هزاران شهید در کنار برادران سپاهی و بسیجیان عزیز ماندگارتر شد.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی در کنار سپاه به‌عنوان نیروهای انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه‌ها و حمایت‌ها در دفاع مقدس یک جنگ طولانی را با توانمندی و رشادت مدیریت کردند.

وی ادامه داد: با اینکه در هر نبردی در تاریخ ایران گوشه‌ای از کشور را از دست داده بودیم در دفاع مقدس حتی یک وجب از این خاک به دشمن واگذار نشد و ارتش و سپاه سربلند از این دفاع بیرون آمدند و برگ زرینی را در تاریخ انقلاب به ثبت رساندند.

وی تأکید کرد: ارتش ما روز به روز و سال به سال از لحاظ به‌روز بودن و توانمندی، بالنده شده و همیشه در کنار مردم بوده و نشان افتخار از رهبر انقلاب گرفته است.

استاندار کردستان در پایان 29 فروردین روز ارتش و دهه بزرگداشت ارتش توانمند و پرافتخار و بزرگداشت شهدای ارتش در کردستان را به همه ارتشیان و خادمان مردم تبریک گفت.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 کردستان هم در این آیین گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول انقلاب اسلامی به‌عنوان یک سازمان اثرگذار نقش مهمی ایفا کرده است.

امیر حمیدرضا رحمت‌پور اظهارکرد: تقدیم بیش از 48 هزار شهید ارتشی گواهی بر صداقت ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: زلزله سرپل‌ذهاب، سیل گلستان و لرستان و برف اخیر سنندج همگی گوشه‌هایی از خدمات ارتش به مردم است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 کردستان یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی ایران مایه یاس و ناامیدی دشمنان نظام و دلگرمی دوستان کشور است.

 

شناسه خبر 54440