شناسه خبر:54572
1401/2/4 09:14:14

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: هیچ واحد تولیدی در استان نباید به‌خاطر بدهی به شرکت‌های خدمت‌رسان تعطیل شود.

محسن دارابی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: هر موضوعی که مرتبط با کار واحد تولیدی باشد، قابل طرح در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع است و مشکلات آن‌ها باید در این کارگروه حل‌وفصل شود.

وی با اشاره به تأکیدات استاندار کرمانشاه که دستگاه اجرایی و خدمات‌رسان نباید علیه واحد تولیدی طرح دعوا کنند، گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان هر مشکلی که با واحد تولیدی دارند، باید از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان پیگیری کنند.

دارابی با بیان اینکه در جلسات گذشته مشکلات پنج واحد تولیدی در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع رسیدگی شد، اعلام کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت به‌عنوان مرجع، آمادگی پاسخگویی به استعلامات شرکت گاز به‌منظور تعیین سطح‌بندی صنایع برای گازبها را دارد.

وی تأکید کرد: قرار است امسال 50 جلسه به‌منظور بررسی وضعیت واحدهای صنعتی مشکل‌دار استان تشکیل شود که امیدواریم کمکی به افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی نیمه‌فعال و راکد داشته باشد.

به گفته دارابی در سال 1400 کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه درمجموع 109 جلسه برگزار کرد که در این جلسات 714 مصوبه تصویب و 435 مورد از آن‌ها اجرا شد.

 

شناسه خبر 54572