شناسه خبر:54754
1401/2/8 08:55:54

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری همدان با اشاره به اقدامات این حوزه، گفت: هوشمندسازی خدمات و ایجاد شهرداری الکترونیک گامی مؤثر در راستای تحول در عرصه مدیریت شهری و ارائه خدمات به‌روز و بهینه به شهروندان است.

جواد مختاری روز چهارشنبه افزود: هوشمندسازی و ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی زمینه را برای ارائه خدمات به‌روز، با کیفیت و تسهیل امور در حوزه‌های مختلف شهرداری همدان فراهم می‌کند.

وی اظهار کرد: توسعه فناوری‌ها موجب کاهش هزینه‌ها، استفاده حداکثری از منابع، افزایش شفافیت، کاهش خطاهای کاری و ارائه عادلانه خدمات به شهروندان می‌شود.

وی بر لزوم پیاده‌سازی شهرداری الکترونیک در راستای ارائه خدمات غیر حضوری به شهروندان تأکید کرد و گفت: ایجاد بانک اطلاعاتی و آرشیوهای الکترونیکی علاوه‌بر کاهش مراجعات مردم به شهرداری، زمینه ساده و سریع صدور پروانه ساختمانی، پاسخ‌های استعلام، گواهی‌ها و مفاصا حساب را فراهم می‌کند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری همدان انتظارات شهروندان در ارائه خدمات غیر حضوری را از عوامل مهم پیاده‌سازی شهرداری الکترونیک دانست و افزود: امروزه با توجه به افزایش دانش و دسترسی گسترده مردم به گوشی‌های هوشمند، امکان ارائه خدمات الکترونیک و افزایش شفافیت به‌عنوان یکی از انتظارات و مطالبات به‌حق شهروندان، شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری فراهم شده است.

شناسه خبر 54754