شناسه خبر:54759
1401/2/8 09:07:23

سپهرغرب، گروه خبر: نشست کارگروه مدیریت چرا و سامان‌دهی کوچ عشایر استان‌های همدان، لرستان و خوزستان در استانداری همدان برگزار شد.

نشست مشترک کارگروه مدیریت چرا و سامان‌دهی کوچ عشایر استان‌های همدان، لرستان و خوزستان در تاریخ 1401/02/05 در محل استانداری همدان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور معاونین سیاسی، امنیتی و هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان، مدیران کل منابع طبیعی و آبخیزداری، مدیران کل امنیتی انتظامی استانداری، مدیران امور عشایری استان‌های همدان، لرستان و خوزستان، مدیرکل و معاون دفتر امور مراتع سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، مدیرکل بهسازی و امور تولید سازمان امور عشایری کشور و فرمانداران شهرستان‌های مرتبط با مدیریت کوچ استان همدان و نمایندگان تعاونی‌ها و تشکل‌های عشایری تشکیل شد، حاضرین به‌منظور مدیریت هرچه بهتر کوچ عشایر به بحث و تبادل نظر و بیان مشکلات پرداختند و بر لزوم هماهنگی و برنامه‌ریزی در جهت رعایت شیوه‌نامه مدیریت چرا تأکید کردند.

در پایان مقرر شد به‌منظور هماهنگی هرچه بیشتر کارگروهی مشترک با حضور نمایندگان استان‌های همدان، لرستان و خوزستان، سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، سازمان امور عشایری و نماینده تشکل‌های عشایری تشکیل و جلسات آن به‌صورت دوره‌ای برگزار و مصوباتش جهت اجرا به دستگاه‌های مرتبط ابلاغ شود.

شناسه خبر 54759