شناسه خبر:55194
1401/2/21 09:34:41

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اعلام اینکه ارز ترجیحی موجب تبعیض، فساد و رانت شده بود و دولت بر اساس قانون موضوع اصلاح و هدفمندی را در دستور کار قرار داده است، گفت: حمایت از مردم در اجرای این طرح در اولویت دولت است.

بهزاد باباخانی در جلسه توجیهی طرح مردمی‌سازی و اصلاح یارانه‌ها با حضور رؤسای اتحادیه‌ها و اصناف در سرسرای جلسات اداره کل صمت استان، ضمن تقدیر از نقش‌آفرینی موثر، مساعدت و همکاری همیشگی اصناف و بازاریان، افزود: اتحادیه‌های صنفی به ‌عنوان بازوان اجرایی دولت نقشی مهم در حفظ آرامش بازار با اجرای طرح مردمی‌سازی و عادلانه کردن یارانه‌ها برعهده دارند.

وی گفت: این تلاشگران در همه عرصه‌های اقتصادی همگام و همراه دولت بوده‌اند و در اجرای برنامه‌ها همکاری و مساعدت داشته‌اند که بی‌شک در اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها نیز با دغدغه‌مندی و دلسوزی همراهی مطلوبی خواهند داشت و کنار و همراه مردم خواهند بود.

باباخانی در ادامه افزود: اجازه هیچ‌گونه بی‌نظمی در قیمت‌ها را نمی‌دهیم و کسی حق ندارد اجحافی در حق مردم ایجاد نماید که بر این اساس سازوکارهای نظارت بر بازار به‌صورت مستمر تقویت می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه یادآور شد: اتحادیه‌های صنفی نیز که متأثر از هدفمندی ارز ترجیحی نیستند حق افزایش قیمت را نخواهند داشت.

وی در پایان همدلی و همراهی خالصانه و متعهدانه اصناف و بازاریان را در بحران‌ها و شرایط سخت کشور یادآور شد و از آنان تقدیر کرد.

شناسه خبر 55194