شناسه خبر:55234
1401/2/22 09:35:07

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی شهرستان دهگلان گفت: با هوشیاری مأموران انتظامی محموله قاچاق شامل انواع لوازم یدکی خودرو به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ یوسف درویشی روز سه شنبه اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مقدار قابل توجهی لوازم یدکی خودرو در بازرسی صلوات‌آباد از خودروهای عبوری رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی، پلیس در بازرسی از خودرو‌ها 980 قطعه انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف و ضبط کرد.

فرمانده انتظامی دهگلان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را پنج میلیارد و 750 میلیون ریال برآورد کرده‌اند، یادآور شد: در این رابطه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی مبادله و خرید و فروش کالای قاچاق را ضربه سخت و سنگینی براقتصاد داخلی واشتغال عنوان کرد و گفت: پلیس بصورت قاطع با تمام توان وتجهیزات باانواع کالای قاچاق وقاچاقچیان برخوردسختی خواهد داشت و ازشهروندان می‌خواهیم درصورت مشاهده چنین مواردی آن را با پلیس 110 در میان بگذارند.

شناسه خبر 55234